گوناگون

گسترش موج تنفر از رژیم صهیونیستی در اروپا

گسترش موج تنفر از رژیم صهیونیستی به ویژه در اروپا، سران و مقام‌های رژیم اشغالگر قدس را به هراس افکنده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گسترش فعالیت‌های جریان‌های راست‌گرا در عرصه‌های سیاسی اروپا از یک‌سو و افزایش حملات به مراکز صهیونیستی در اروپا توسط اسلام‌گرایان از سوی دیگر، صهیونیست‌ها را از گسترش موج تنفر از این رژیم نگران کرده است.

گزارشگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: بازجویی پلیس فرانسه از «مهدی نموش» مجری عملیات حمله مسلحانه به موزه یهودی در بروکسل همچنان ادامه دارد. فرانسه نیز دراین خصوص از بازداشت چهار متهم که با شبکه القاعده در ارتباط هستند، خبر داده است.

فرانسه در ماه جاری برای دومین بار افرادی را به اتهام همکاری با القاعده و اعزام جنگجو به سوریه بازداشت کرد و بلژیک خواستار تحویل گرفتن نموش از فرانسه شد.

گزارش‌گر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد: حملات تروریستی اخیر و بازداشت‌هایی که در این ارتباط صورت گرفته است، نشان‌دهنده خطرساز شدن نسل‌های دوم و سوم مسلمانانی است که در اروپا متولد شده‌اند و رویکرد افراطی دارند.

گزارش‌گر صهیونیست افزود: فعالیت‌های گروه‌های اسلام گرای افراطی از یک سو و راست‌گراهای بیگانه ستیز از سوی دیگر، یهودیان اروپا را به چالش کشیده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا