Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گوشی ال جی جی ۶ ، پرچمدار جدید کمپانی LG + عکس

کمپانی ال‌ جی در جریان برگزاری کنفرانس خود برای رونمایی از گوشی ال جی جی ۶ این گوشی را به عنوان پرچمدار جدیدخود معرفی کرد چرا که گوشی الی جی جی ۶  را باید ناقض سنت ال‌ جی در عرضه‌ ی گوشی‌ های هوشمند پرچمدار با قابلیت تعویض باتری خواند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

گوشی ال جی جی ۶ همچنین شاسی و فریم جی ۶ ترکیبی از فلز و شیشه است که جلوه‌ی زیبایی به این گوشی هوشمند بخشیده است. متخصصان ال‌ جی موفق شده‌اند با کاهش حاشیه‌های این گوشی در پنل جلویی، نمایشگری ۵.۷ اینچی را در بدنه‌ای که سایز آن تغییر پیدا نکرده است، جا دهند. نمایشگر ال‌جی نسبت دو به یک دارد و قادر است علاوه بر رزولوشن ۴K از ویدیوهای HDR نیز پشتیبانی کند.

گوشی ال جی جی ۶
گوشی ال جی جی ۶

با این حال برای طرفداران برند LG حتما قیمت این گوشی نیز مهم به نظر می رسد اما کمپانی LG در جریان مراسم رونمایی از گوشی ال جی جی ۶  اطلاع رسانی خاصی در خصوص قیمت این محصول ارائه نکرد و البته در این مراسم هم خبری از مشخص کردن تاریخ خاص برای عرضه این محصول نیز نبود.

با این حال و حول محور معرفی گوشی ال جی جی ۶ شایعات نشان از این دارد که ال‌ جی در نظر دارد گوشی ال جی جی ۶ را با قیمتی قریب به ۷۰۰ دلار در تاریخ ۱۰ مارس راهی بازار کند که البته تاریخ عرضه برای بازار آمریکا هفته‌ی اول آوریل اعلام شده بود.

البته باید گفت که با وجود اینکه هنوز هیچ یک از شایعات مورد نظر تأیید نشده بود ، چو جونو ، رئیس بخش ال‌ جی موبایل در گفتگو با رسانه‌های کره‌ ای طی MWC 2017 اعلام کرد که گوشی ال جی جی ۶ با قیمت ۷۹۶.۸۵ دلار در ۱۰ مارس یا ۲۰ اسفند سال جاری در کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد.

گوشی ال جی جی ۶
گوشی ال جی جی ۶

با توجه به اینکه معمولا قیمت گوشی‌های هوشمند در بازار آمریکا در مقایسه با بازار کره‌ی جنوبی کمتر است، انتظار می‌رود جی ۶ با قیمت ۷۰۰ دلاری در آمریکا توسط اپراتورهای مخابراتی ورایزن، اسپرینت، تی موبایل و AT&T راهی بازار شود. جی ۵ ال‌ جی با قیمت ۶۲۵ دلار توسط تی‌-موبایل راهی بازار شده بود، از این‌رو قیمت جی ۶ کمی بالاتر از نسل پیشین این گوشی هوشمند است.

با این اوضال‌ و احوال  کمپانی LG انتظار دارد فروش گوشی ال جی جی ۶ بسیار بهتر از وی ۲۰ و همچنین گوشی ناموفق جی ۵ باشد. البته این کمپانی آماری در مورد هدف تعیین شده برای فروش جی ۶ ارائه نکرده است.

منبع  phonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا