Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

معرفی خودرو مسابقه ای خودران روبوکار در حاشیه کنگره جهانی موبایل

کمپانی روبوریس معرفی خودرو مسابقه ای خودران روبوکار را در حالی و در حاشیه کنگره جهانی موبایل در دستور کار خود قرار داده بود که دنیس سردلف رئیس کمپانی روبوریس در این نمایشگاه نام این خودرو را روبوکار نامید. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

این در حالی است که خودرو مسابقه ای خودران روبوکار ۴٫۵ متر طول و دو متر عرض دارد که نسبتا از یک خودروی فرمول یک بزرگتر است. این خودرو یک باتری ۵۴۰ کیلوواتی و چهار موتور ۳۰۰ کیلوواتی داشته و سرعت آن حدودا ۱۹۹ مایل است.

خودرو مسابقه ای خودران روبوکار از حسگرها و رادارهای متنوعی استفاده شده است، از جمله دو رادار، پنج رادار مبتنی بر لیزر، ۱۸ حسگر فراصوتی، دو حسگر اپتیکال سرعت و شش دوربین هوشمند در این خودرو به کار رفته است.

اطلاعات دریافت شده از حسگرهای خودرو مسابقه ای خودران روبوکار نشان دهنده ی این است که همگی به یک سامانه هوشمند که توسط انویدیا NVIDIA طراحی شده ارائه می‌شود تا بر اساس الگوریتم‌های ارائه شده، خودرو را به حرکت درآورد.

پیش از این کمپانی روبوریس خودروی – دوبات – را طراحی و ارائه کرد که قابلیت رانندگی توسط انسان را نیز داشت و در آزمایش‌ها نسبتا موفق بود. البته یکی از خودروها در آزمایش به دیوار برخورد کرده بود.

به هم در میهن پست تصاویر از خودرو مسابقه ای خودران روبوکار را تماشا می کنیم .

منبع  mostreliablecarbrands

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا