Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

فناوری اسکن چشم به زودی در‌ گوشی‌های ZTE + عکس

میهن پست – شرکت ZTE قصد دارد در آینده برخی ویژگی‌های دیگر را نیز با استفاده از اسکن شبکیه فعال سازد، مانند افزایش امنیت اپلیکیشن‌ها و احراز هویت پرداخت‌های موبایلی. گوشی Blade S6 از یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند…

ZTE-Grand-S3-back-1000x521
شرکت ZTE قصد دارد یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای یکی از گوشی‌های خود ارائه دهد تا بتوانید با کمک چشم‌های خود، قفل گوشی را باز کنید.

این به‌روزرسانی باعث می‌شود قابلیت اسکن شبکیه در گوشی Blade S6 فعال گردد. فناوری امنیت بیومتریک یک روند بسیار پرطرفدار در حوزه دستگاه‌های همراه محسوب می‌شود. با این که استفاده از اسکنرهای اثرانگشت در دستگاه‌های همراه بسیار رایج است؛ اما به‌کارگیری فناوری تشخیص چشم به منظور افزایش امنیت یک دستگاه همراه، قابلیت نادری است.

SKY-EYE-ZTE-smartphone

طبق گفته ZTE، گوشی Blade S6 در اواخر ماه ژوئن یک به‌روزرسانی رایگان دریافت خواهد کرد که قابلیت Eyeprint ID آن را فعال می‌کند. گوشی Blade S6 گوشی بزرگ و گران‌قیمتی نیست. این گوشی یک گوشی میان‌رده محسوب می‌شود که دارای اندروید لولی‌پاپ است و قیمت آن حدود ۲۵۰ دلار تعیین شده است.

کارشناسان ZTE گفته اند : ما قبلاً قابلیت Eyeprint ID شرکت ZTE را که روی گوشی Grand S3 نصب شده بود، بررسی کرده‌ایم. این قابلیت به نحو احسن کار می‌کند و چند لحظه پس از انجام یک سری تنظیمات کوتاه، فعال می‌شود. این قابلیت با هر بار استفاده، سریع‌تر می‌شود. همچنین سیستم ZTE از نظر حریم خصوصی بسیار حساس است و تمام فایل‌های مربوطه را به جای سرورهای ذخیره کلاد، روی خود دستگاه نگه می‌دارد.

ZTE (1)

شرکت ZTE قصد دارد در آینده برخی ویژگی‌های دیگر را نیز با استفاده از اسکن شبکیه فعال سازد، مانند افزایش امنیت اپلیکیشن‌ها و احراز هویت پرداخت‌های موبایلی. گوشی Blade S6 از یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و از تراشه Snapdragon 615 شرکت کوآلکام بهره می‌برد. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان صفحه‌نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰ پیکسل و دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی آن را نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا