Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسعلمی و فناوریمحيط زيست

گیاهان معلقی که نتیجه ترکیب طبیعت و فناوری هستند !

گیاهان معلق ترکیبی از طبیعت و فناوری هستند که دو دانشجوی لهستانی به نام های  توماس بیالک و الکساندر لازینسکی در طرحی ابتکاری آن را ارئه داده اند . این ابداع جدید که Air Flower نام دارد می تواند هر گل و گیاهی را روی هوا معلق نگه دارد. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

حالا دیگر وقت آن رسیده که گلدان ها و گیاهان هم با فناوری ترکیب شوند . داشتن یک گلدان که دارای گل های معلق روی هوا است می تواند خیلی جذاب و حیرت انگیز باشد . توماس بیالک و الکساندر لازینسکی که هر دو عاشق گل و گیاه و همچنین فناوری و تکنولوژی هستند طی یک حرکت ابتکاری کاری کرده اند که بتوان هر گیاه طبیعی  را در گلدان بصورت معلق نگه داشت . اصلا نگران سلامت گیاه خود نباشید این روش به گیاه آسیبی نمی رساند و گیاه می تواند به رشد طبیعی خودش ادامه دهد .

گلدان های Air Flower با آهن ربا کار می کنند . یک تکه آهن ربا در زیر لایه سرامیکی در گلدان قرار می گیرد و تکه دیگر از آهن ربا را هم در پوششی که گیاه در آن قرار دارد می گذارند . به این صورت آهن ربا ها یک دیگر را دفع می کنند و گیاه روی هوا معلق خواهد شد .

با استفاده از گلدان Air Flower شما می توانید گیاهانی با وزن حداکثر ۳۰۰ گرم را روی هوا بصورت معلق نگه دارید و گیاهان معلق داشته باشید. حتی بن سای هایی که دارای وزن پایینی هستند روی این گلدان معلق خواهند ماند .

گلدان های Air Flower همگی دست ساز هستند و با هنرمندی خاصی تولید می شوند این دو دانشجو در وب سایت کیک استارتر پروژه خود را با گل هایی مخصوص و در قیمت های متنوعی از ۱۳۳ تا ۱۴۵ دلار  برای فروش گذاشته اند .

با هم در میهن پست تصاویری از  گیاهان معلق را مشاهده می کنیم.

منبع : inhabitat

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا