گوناگون

یخچالی: مثل همه آرزوی رفتن به جام جهانی را دارم/بازیکنان در کمپ مهارتهای فردی خودخواهانه بازی می‌کردند

بهنام یخچالی که امسال به عنوان پدیده سوپر لیگ ایران هم معرفی شد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد کمپ مهارتهای فردی امارات توضیح داد: از جریان این کمپ تا چند روز قبل از اعزام خبر نداشتم اما بعد از اطلاع فدراسیون روز پنجشنبه به تنهایی به امارات رفتم و علی اله وردی ومحمد یوسف وند هم از اردن بعد از بازیهای تیم زیر 18 سال در غرب آسیا به کمپ آمدند.

به جز ما بازیکنانی از 17 کشور دنیا هم به این کمپ دعوت شده بودند و شنیدیم که فیلم‌های مربوط به این کمپ برای مربیان دانشگاه‌های آمریکا فرستاده می شود.

بازیکن 19ساله تیم‌ ملی بزرگسالان ادامه داد: روز جمعه نهم خرداد به تست آمادگی جسمانی اختصاص داشتامادر روز دوم بازیکنان حاضر در کمپ به دو تیم تقسیم شدند و به بازی با هم پرداختند.

به همراه اله وردی، یوسف وندهمگی در یک تیم قرار داشتیم و علاوه بر بازی گروهی، دربخش مهارتهای فردی نیز شرکت کردیم.

یخچالی درتست پرتابهای سه امتیازی ویوسف وند در مسابقه اسلم دانک حاضر شدند.

بازیکن پتروشیمی توضیح داد: در مجموع تست‌ها عملکرد خوبی داشتیم اما در بازی تیمی از انجایی که بازیکنان حاضر به دنبال نشان دادن خود بودند اصلاً به کسی پاس نداده و خودخواهانه بازی می‌کردند با این وجود هر سه نفر ما در تیم خوب بازی کردیم.

** دراردوی اول تیم ملی هم پرانگیزه بودند

گارد تیم ملی که در مرحله اول اردوهای تیم ملی هم  حضورداشت، از این اردو می‌گوید: بازیکنانی که یک فصل خوب را در لیگ گذرانده بودند به خصوص جوانترها به مرحله اول دعوت شده بودند و همه آنها هم با انگیزه تمرین می کردند. معلوم بود که این بازیکنان به خوبی بعد از لیگ تمرین کرده و انگیزه خوبی برای نشان دادن خود و انتخاب شدن در اردوهای بعدی دارند.

پدیده لیگ امسال در مورد تاثیرات این انتخاب وتوجه ناگهانی که روی او متمرکز شد، پاسخ داد: امسال به خصوص بعد از عنوان پدیده لیگ توجه زیاید به من شد و مشخصاً انتظارات سایرین هم با این جریان بالا رفت ضمن اینکه خودم هم انگیزه بیشتری پیدا کردم وباید سعی کنم بیشتر تمرین کرده که انتظارات را برآورده کنم .

** برای بچییروویچ فقط عملکرد مهم است

سجادمشایخی بازیکن دیگرتیم ملی جوانان با توجه به یکسال مربیگری بچیروویچ در مهرام از بازیکنان مورد علاقه‌ این مربی معرفی می شود اما رابطه بچیروویچ با یخچالی چطور است؟

یخچالی می‌گوید: بچیروویچ مربی واقعاً خوبی است و نه بحثی در مورد دوست داشتن یا نداشتن یک بازیکن دارد و نه به سن بازیکن کاری دارد بلکه همیشه از هر کسی که به درد کارش بخورد استفاده می‌کند. همیشه هم می‌گوید که بازیکن جوان و پیر نداریم بلکه خوب و بد بودن بازیکن مهم است. به همین دلیل من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر بچیروویچ را جلب کنم.

سایت فدراسیون جهانی یخچالی را یکی از نفرات تیم ملی ایران در جام جهانی می‌داند وی درمورد شانسهای خود برای قرار  گرفتن در ترکیب نهایی تیم بزرگسالان با وجود تنها 19 سال گفت: جام جهانی میدان بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی شرکت در این مسابقات است.

نمی توان از حالا گفت که بازیکن چقدر شانس برای رفتن به ترکیب نهایی را دارد اما مطمئنم همه چیز بستگی به تلاش و تمرین خودم دارد و دراین سه ماه نیز تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا