گوناگون

یکسان سازی خدمات ارائه شده تامین اجتماعی به کارگاه های تولیدی ضروري است

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال الدین حسینی ظهر دوشنبه در همایش تکریم کارفرمایان کارآفرین که در آمفی تئاتر سازمان تامین اجتماعی استان كردستان در سننج برگزار شد، گفت: شرکت ها و کارگاه های تولیدی استان را به نوعی بیشتر صنایع کوچک تشکیل داده اند که قابل مقایسه با واحدهای صنعتی استان هایی هم چون تهران،اصفهان و مشهد و غیره نیستند.

وی عنوان کرد: سهم پرداخت 23 درصدی حق بیمه کارگران توسط کارفرمایان در تمامی استان های کشور یکسان است و انتظار می رود کیفیت خدمات ارائه شده این سازمان هم در کل استان های کشور برای کارفرمایان و واحدهای تولیدی یکسان  باشد.

وی اظهار داشت: بسیاری از تولیدکنندگان استان در ابتدای ورود به عرصه تولید نادانسته و به علت عدم آگاهی کامل و کافی در رابطه با مباحث مربوط به تامین اجتماعی دچار خسارت و ضرر می شوند.

این نماینده کارفرمایان استان ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی از سوی سازمان تامین اجتماعی استان برای افرادی که تازه شروع به کار در عرصه تولید می کنند، ضروری است.

حسینی اظهار داشت: شرکت ها و واحدهای تولیدی بزرگ توانایی جذب کارشناسی مجرب برای مسائل بیمه ای، مالیاتی خود را دارند در صورتیکه این امکان برای شرکت های کوچک در استان هایی مانند کردستان وجود ندارد.

وی عنوان کرد: کارگاه های تولیدی استان نیاز به کمک و همراهی و مشاوره بیشتر و مطلوب تری از سوی کارشناسان سازمان تامین اجتماعی هستند.

در پایان این همایش  کریم امین نژاد کارفرمای کارخانه آرد کرفتو، محمد مردان سراب کارفرمای شرکت حفاری فوران، ناظم وهابی کارفرمای شیرینی سرای کردستان به عنوان کارفرمایان کارآفرین با دادن هدایا و لوح تقدیری تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا