گوناگون

یک مدرس دانشگاه:اقتصاد مقاومتی با انتخاب‌های نادرست در تضاد است

یک محقق و مدرس دانشگاه اظهار کرد: اولین فاکتور اصلی در مدیریت منابع انسانی انتخاب است و مسئولیتی که در قبال انتخاب بر عهده افراد است نباید نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مسعود احمدی در کارگاه تخصصی مدیریت منابع انسانی در جهاد دانشگاهی استان با بیان این‌که در دهه 70 با خلأ اطلاعاتی مواجه بودیم، گفت: در دهه اخیر نیز با مشکل انباشتگی اطلاعات مواجه هستیم که باید با شیوه‌های صحیح بتوانیم آنها را مدیریت کنیم.

وی با بیان این‌که انتخاب، اولین فاکتور اصلی در مدیریت منابع انسانی به شمار می‌رود، افزود: مسئولیتی که در قبال انتخاب بر عهده افراد است نباید نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به این‌که اقتصاد مقاومتی با انتخاب‌های نادرست در تضاد است، تاکید کرد: در فضای کنونی کشور که باید اقتصاد مقاومتی را در جای جای کشور و در تمام کارها جاری سازیم، نباید با انتخاب‌های نادرست موجب اتلاف منابع شویم.

احمدی بها دادن به نخبه‌ها را لازم برشمرد و اظهار کرد: نگهداری نیروها در سازمان و راضی نگه داشتن آنها خود از ضروریات هر سازمانی است که مدیریت باید با نیازسنجی، در جهت رفع نیازهای کارکنان خود قدم برداشته و نیازهای آنان را تامین کند.

وی با اشاره به مثال‌هایی از ترفندهای جذب مشتری در امر فروش نیز گفت: انسان ها بر اساس ظاهر کالا و هم چنین دید خاص خود می‌توانند برداشت و سلایق مختلفی را دنبال کنند و به همین دلیل نوع رفتار و عملکرد مدیر فروش در 90 ثانیه اول بسیار مهم است.

کارگاه تخصصی مدیریت منابع انسانی(H.R.M) به همت معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی برگزار شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا