گوناگون

ماجرای انتشار اسامی شرکتهای متخلف لبنی

سلامت نیوز : محمد هاشمی در گفتگو با مهر اظهارداشت: تعاملات خوبی با صنایع لبنی در کمیته فنی بازنگری مصرف روغن پالم صورت گرفت و در جلسه ای که در سازمان غذا و دارو برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که کمیته فنی بازنگری مصرف روغن پالم در فرآورده‌های غذایی با جدیت پیگیر این موضوع است، ادامه داد: هفته گذشته این کمیته با حضور وزیر بهداشت تشکیل جلسه داد و موضوع استفاده از روغن پالم در لبنیات مورد بررسی قرار گرفت و سازمان غذا و دارو با صنایع لبنی در راستای دغدغه های وزیر بهداشت به تفاهم های خوبی رسید.

به گفته هاشمی، طبق اطلاعیه سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندار به مردم این اطمینان خاطر داده شده که محصولات لبنی موجود در بازار هیچ مشکلی نداشته و مردم می‌توانند با آرامش از لبنیات موجود در بازار استفاده کنند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان این مطلب که اعلام اسامی شرکتهای لبنی متخلف در رسانه‌ها و شبکه‌ های اجتماعی و یا در قالب پیامک صحت ندارد، افزود: انتشار اسامی شرکتهای متخلف هیچ گاه به صورت غیر رسمی نخواهد بود و اگر ضرورتی باشد که جرم مربوطه اعلام عمومی شود، بی تردید این اعلام به صورت رسمی خواهد بود.

هاشمی از حاشیه سازی برخی رسانه ها در ماجرای روغن پالم انتفاد کرد و گفت: متاسفانه برخی دوستان، مصاحبه های مسئولان مربوطه را به صورت کامل نقل قول نمی کنند و همین مسئله باعث بروز برخی مشکلات در امر اطلاع رسانی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا