گوناگون

استاندار مازندران: 541 پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار مازندران گفت: 541 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 1058 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مازندران، ربیع فلاح پیش از ظهر پنجشنبه 30 مرداد 93 در جلسه شورای اداری که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در هفته دولت که به عنوان نماد گزارش دهی به مردم است برجستگی و فعالیت‌های طول دوره یکساله را به نمایش بگذارند.

وی شعار هفته دولت امسال را آرامش و امید عنوان و اظهار کرد: خوشبختانه همراهی، نشاط و امیدآفرینی همواره به عنوان یک اصل در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های دولت وجود داشته و دارد.

استاندار مازندران ادامه داد: دولت در حوزه بهبود معیشت مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده و نقش برقراری ارتباطات بین‌المللی مناسب در بهبود وضعیت فرهنگی و اقتصادی جامعه کاملا مشهود است.

فلاح اظهار کرد: با توجه به تورم 45 درصدی که در گذشته وجود داشته با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی مناسب دولت تدبیر و امید به 25 درصد کاهش یافته که در مازندران سه درصد کمتر از میانگین تورم کشور است.

استاندار مازندران افزود: متاسفانه سند چشم‌انداز در استان تحول گران بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته مطالعات کارشناسی در این زمینه انجام شده است.

فلاح با اشاره به اینکه بخش کشاورزی مازندران از جایگاه خوبی برخوردار است، گفت: خوشبختانه در تولید پنج محصول در رتبه اول کشوری قرار داریم.

وی با اظهار تاسف از عدم مهار آب‌های سطحی معادل شش میلیارد مترمکعب که کمتر از 10 درصد آن مهار می‌شود، گفت: درصدد تامین زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به تولید حداکثری در بخش کشاورزی استان هستیم.

استاندار مازندران با اشاره به سدهای نیمه‌تمام که در مازندران وجود دارد، گفت: یکی از سدهای استان در سال 93 آبگیری و مابقی در دست اجرا است.

فلاح اجرای شبکه آبیاری و زهکشی، تجهیز و نوسازی شالیزارها، مقابله با تغیر کاربری و توجه به راه‌ها را از مهمترین اقدامات و برنامه‌های در دست اجرای استان برشمرد.

وی با اعلام اینکه جاده سوادکوه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: جاده هراز تا پایان سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

استاندار مازندران یادآور شد: 541 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 1058 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: 50 درصد طرح‌های نیمه‌تمام استان باقیمانده از سال‌های گذشته است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا