گوناگون

۱۳ آبان سند هوشیاری ملت ایران و شکست دشمنان است

شهلا میرگلو بیات در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در این روز امام خمینی (ره) از کشور تبعید شد و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی دانش آموزان معترض به رژیم طاغوت به خاک و خون کشیده شدند و بالاخره لانه جاسوسی شیطان بزرگ بوسیله دانشجویان انقلابی به تصرف در آمد.

وی اظهار کرد: امام  خمینی(ره) در بیان عظمت یوم الله ۱۳ آبان، از واقعه تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند و اهمیت این روز در همین فرمایش امام راحل (ره) مشخص می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی  به همزمانی یوم الله ۱۳ آبان با روز عاشورا اشاره کرد و افزود: ملت انقلابی ایران این بار با شور حسینی پرشورتر از گذشته از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی دفاع می کنندو  بار دیگر دشمنان انقلاب را مایوس خواهند کرد.

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس اظهار کرد: وجه اشتراک این دو واقعه بزرگ  از بین بردن ظلم وستم و مبارزه با استکبار و استعمار و تقویت روح آزادگی و کرامت انسانی است.

وی افزود : شهدای واقعه سیزدهم آبان نیز با تأسی از قیام ابا عبدالله الحسین (ع) قیام کردند و از چهره واقعی استکبار جهانی و رژیم طاغوت پرده برداشتند.

میرگلوبیات افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده در عرصه های گوناگون در حمایت از آرمان های انقلاب همواره افتخار آفرینی کرده اند که این امر  نشان دهنده بصیرت و موقعیت شناسی ملت بزگ ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا