گوناگون

“مم و زین” تمدید شد

تینو صالحی کارگردان نمایش “مم و زین” در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش “مم و زین” عنوان اجرائی است که براساس داستانی کردی و در قالب موزیکال و به صورت کمدی تراژدی نگاشته شده و قصه‌ی آن داستان 2 شخصیت است که در خواب همدیگر را می‌بینند و عاشق هم‌دیگر می‌شوند. وقتی دو معشوق از خواب بیدار می‌شوند و در واقعیت هم‌دیگر را می‌بینند تلاش خود را برای رسیدن به عشق شروع می‌کنند اما مشکلات به جایی می‌رسد که آن‌ها در عشق خود ناکام می‌مانند.

وی در ادامه افزود: نمایش “مم و زین” قبل از اجرای عموم خود در سالن سنگلج سال گذشته در جشنواره‌ی آئینی سنتی نمایش برگزیده شد و در جشنواره‌ی فجر نیز به اجراء درآمد و استقبال خوب تماشاچیان باعث انگیزه‌های جدید برای اجرای عموم شد در روند اجرای عموم هم به خاطر استقبال مخاطبان این نمایش به مدت 1 هفته توانست تمدید شود و برای مخاطبان به نمایش گذاشته شود.

“تینو صالحی” در خصوص مشکلاتی که پیش‌روی اجرای نمایش “مم و زین” دارد گفت: مسئله‌ی خیلی مهمی که گریبان گروه‌های تئاتری را گرفته، مسئله‌ی مالی است و ما شاهدیم که طی یک حرکت نادر گروه‌های تئاتری ایرانی بدون دریافت و حتی مشخص شدن دستمزد به انجام فعالیت نمی‌پردازند و کلامی مسئله‌ی مالی را برطرف می‌کنند آن هم با وعده‌هایی که همه می‌دانند هیچ‌وقت عملی نمی‌شود. در این خصوص همیشه انجمن نمایش بی‌تفاوت عمل می‌کند و مرکز هنرهای نمایشی هم قبول مشکل نمی‌کند.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا