گوناگون

1500 کلاس تخریبی در لرستان وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز کریمی فر ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با اشاره به اینکه یکی از سیاست های وزارت آموزش و پرورش توسعه مشارکت های عمومی است، اظهار داشت: محور توسعه مشارکت های عمومی خیرین مدرسه ساز هستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش لرستان چهار هزار و 207 آموزشگاه دارد، تصریح کرد: 435 مدرسه و یک هزار و 513 کلاس تخریبی در استان لرستان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه 204 پروژه توسط خیرین مدرسه ساز در لرستان اجرا شده است، افزود: این تعداد پروژه شامل 838 کلاس درس می شود.

کریمی فر با بیان اینکه سازمان آموزش و پرورش یک دستگاه عظیم است و برای پیشبرد اهداف خود مصمم به توسعه مشارکت عمومی است، یادآور شد: خیرین مدرسه ساز با کمک های مالی خود آینده آموزش و پرورش را می سازند و آموزش و پرورش نیز آینده کشور را از لحاظ تعلیم و تربیت تامین می کند.

وی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز با خداوند متعال معامله می کنند، ادامه داد: کار خیرین هدفمند است و هدف آنان جز کسب رضایت الهی نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه کار خیرین مدرسه ساز مقدس است، اظهار داشت: مدرسه سازان جهادگران واقعی هستند.

کریمی فر در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش مصمم است که با کمک و همیاری خیرین مدرسه ساز بافت های فرسوده آموزشی را از بین ببرد، تصریح کرد: دولت به تنهایی قادر به انجام این حجم بالای پروژه های مدرسه سازی در کشور نیست.

وی با تاکید بر اینکه خیرین نقش موثری در تامین فضاهای آموزشی می توانند ایفا کنند، یادآور شد: از استاندار لرستان که همواره در راه اجرای پروژه های عمرانی آموزش و پرورش همیار ما بوده اند نیز تشکر می کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه خیرین مدرسه ساز در سال 92 بیش از 40 میلیارد تومان به ساخت فضاهای آموزشی کمک کردند، گفت: البته پیش بینی می شود که این میزان در سالجاری به دوبرابر برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا