Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمحيط زيست

عکس‌هایی جادویی از شکوفه‌های گیلاس در کشور ژاپن

عکس‌هایی جادویی از شکوفه‌های گیلاس در ژاپن همه ساله توسط نشنال ژئوگرافی در حالی منتشر می شود که امسال نیز به رسم همه ساله این سایت طی فراخوانی با جمع آوری تصاویری از شکوفه های گیلاس در کشور ژاپن، که از دریچه دروبین عکاس ها و گردشگران به ثبت رسیده را به نمایش گذاشته است. با میهن پست همراه شوید.

شکوفه های گیلاس در کشور ژاپن آنقدر زیبا و دیدنی هستند که همه ساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا برای دیدن زیبایی‌های شکوفه‌های گیلاس در باغ هایی بهشتی، راهی این کشور می شوند.

این در حالی است که در تمام دنیا مکان‌های کمی مثل کشور ژاپن پیدا می شود که شکوفه های گیلاسش با جنب و جوش و ظرافت خاصی به رقص در آیند تا یکی از با شکوه ترین، شگفتی های زمین را با ریزش زودگذر گلبرگ ها به زیر پای عابران را خلق و نمایی بهشتی به تماشاگرانش هدیه دهد.

به مناسبت فصل بهار و همزمان به شکوفه نشستن درخت های گیلاس در باغ های دیدنی کشور ژاپن دست اندرکاران سایت نشنال جئوگرافی از عکاس ها و گردشگرانی که به این باغ ها سفر کنند، دعوت کرده است تا عکس هایی را که از این شکوفه‌ها بهشت به ثبت می رسانند، جهت انتخاب بهترین های آن و انتشارشان در سایت نشنال جئوگرافی به رسم همه ساله برای آن هایی که فرصت سفر به کشور ژاپن را ندارند، به نمایش بگذارد.

بد نیست بدانید که مردم ژاپن به فصل بهار و همچنین شکوفه زدن درختان گیلاس عشق می‌ورزند. هرساله این شکوفه‌ زدن‌ها از جنوب ژاپن شروع شده که به آن Sakura Zensen گفته می‌شود و مردم نیز آن‌ را دنبال می‌کنند و از زیبایی که طبیعت در اختیار آن‌ها قرار داده لذت می‌برند.

با هم در میهن پست عکس های دیدنی از شکوفه های گیلاس در کشور ژاپن را تماشا می کنیم.

منبع: nationalgeographic

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا