گوناگون

نیازهای اولیه وزنه برداری رایگان در اختیار کشورها قرار می‌گیرد

2317750 335

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

علی مرادی در حاشیه بازدید از امکانات و تجهیزات استان قزوین ضمن تقدیر از مربیان و تلاش بیشتر آنان بر امر آموزش اظهار کرد : استان قزوین با توجه به زیر ساخت ها و حضور نونهالان و نوجوانان در آینده نزدیک یکی از قطب های کشور می شود.

علی مرادی به همراه کمیته اجرایی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در بازدید یک روزه خود به استان ، فعالیت های صورت گرفته در قزوین را خوب ارزیابی کردند و بر همکاری این کنفدراسیون برای رشد بیشتر وزشکاران این رشته قول های مساعد دادند.

مرادی در خصوص فعالیت های این کنفدراسیون در آسیا افزود : برنامه هایی که در جهت رشد این رشته ورزشی در آسیا صورت می گیرد در دو بخش سخت افزاری و نرم افزایی است.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا درباره بخش سخت افزاری ، گفت : بر اساس بازدید های صورت گرفته در کشورهای مختلف ، آن دسته از نیاز های اولیه همچون وزنه ، تخته و امکانات در اختیار ورزشکاران  آن کشورها بصورت رایگان قرار می گیرد.

مرادی افزود : در بخش نرم افزاری هم کشورهای که نیاز به مربی ، دوره های آموزشی و ارتقاء باشند ، کلیه این امور از سوی کنفدراسیون آسیا برای پیشرفت رشته المپیکی وزنه برداری به اجرا گذاشته می شود.

وی در باره فعالیت های صورت گرفته این کنفدراسیون در کشورمان هم گفت : برای رشد بیشتر این رشته امکانات سختافزاری رایگان در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.

در حاشیه این دیدار از سوی دبیر کل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ، دو ست وزنه استاندارد به مبلغ 300 میلیون ریال وهمچنین نشان لیاقت این کنفدراسیون در جهت رشد این ورزش به حسین مقامی و هیئت وزنه برداری استان قزوین اهداء شد/س

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا