گوناگون

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی در نوشهر

فرماندار نوشهر با اشاره به ناپایداری هوا و بروز مشکلات احتمالی گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در شهرستان نوشهر باید در حال آماده‌باش کامل باشند.

محمدعلی قمی اویلی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه مازندران، با اشاره به اینکه میزان بارش 130 میلیمتری باران به اندازه بارش سیلاب سال 91 در نوشهر بود، گفت: خوشبختانه بر خلاف سال 91 شاهد بارش در مناطق بالادست و میان بند نبودیم و همین مساله باعث شد تا مساله سیلاب رخ ندهد و فقط معابر عمومی و برخی تاسیسات دچار خسارت آبگرفتگی شوند و همچنین دیواره حفاظتی رودخانه کشکسرا نیز دچار خسارت شود.

وی افزود: پیش از این بارش هم هشدارهای لازم در این خصوص اعلام شده و تمامی دستگاه‌های امدادرسان و خدمات‌رسان نیز در محل حوادث حضور داشتند و تا فروکش آب نیز عملیات امدارسانی ادامه خواهد داشت و بحران آبگرفتگی نوشهر تحت کنترل است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار نوشهر اظهارکرد: همه ظرفیت‌ها و امکانات سخت افزاری برای مدیریت بحران شهرستان باید توسط دستگاه‌ها شناسایی و برای ساماندهی و برنامه‌ریزی به ستاد مدیریت بحران ارجاع داده شود.

وی افزود: در حالت عادی دستگاه‌ها آمارهای خوبی از ماشین‌آلات ارائه می‌کنند اما در زمان بحران نواقص فراونی وجود دارد.

قمی اویلی با اشاره به ناپایداری هوا و بروز مشکلات احتمالی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در شهرستان نوشهر باید در حال آماده‌باش کامل باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا