Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

جزئیات تعداد بازی‌ ملی و رکوردشکنی جواد نکونام + عکس

به گزارش میهن پست – خبرنگاران خارجی حاضر در آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با عراق، پیگیر تعداد بازی‌های ملی جواد نکونام و رکوردشکنی این بازیکن بودند.
در زمان برگزاری تمرین تیم ملی ایران در ورزشگاه “کانبرا” تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های خارجی حاضر در محل تمرین، سوالاتی را در مورد رکورد جواد نکونام پرسیدند.
2015-01-19T114429Z_889438456_SR1EB1J0WLQP7_RTRMADP_3_SOCCER-ASIA
با توجه به اشتباهی که یکی از خبرنگاران در نشست خبری انجام داد و اعلام کرد فردا و در صورت حضور نکونام در بازی با عراق، تعداد بازی‌های ملی این بازیکن به ۱۵۰ رسیده و رکورد علی دایی را می‌شکند، این ابهام برای خبرنگاران خارجی ایجاد شده بود.

نکونام در صورت حضور در بازی عراق تعداد بازی‌های ملی خود را به ۱۴۹ بازی رسانده و با رکورد بازی‌های ملی علی دایی برابری خواهد کرد.

از سوی دیگر، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال عراق پیش از رویارویی با ایران قرار بود در ورزشگاه کانبرا برگزار نشد.

2015-01-19T091727Z_1495774053_SR1EB1J0PSOIS_RTRMADP_3_SOCCER-ASIA

درحالیکه اکثر تیم‌ها آخرین تمرین خود پیش از دیداری رسمی بین‌المللی را در زمین محل مسابقه برگزار می‌کنند، تیم ملی عراق آخرین تمرین خود پیش از دیدار با ایران را در ورزشگاه “دیکین” برگزار کرد.

به دلیل اینکه تیم عراق آخرین بازی مرحله گروهی خود برابر فلسطین را در ورزشگاه کانبرا برگزار کرده بود، سرمربی این تیم ترجیح داد تمرین امروز تیمش در ورزشگاه “دیکین” انجام شود، تمرینی که از ساعت ۱۷:۳۰ و به مدت یک ساعت برگزار شد.

منبع:mehrnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا