Mihanpostپیشنهاد سردبیرساختنی‌هاعکسکامپیوتر

ساخت خلاقانه‌ی کامپیوتر چوبی به روایت تصویر !

کامپیوتر چوبی یک نوع شخصی سازی انجام گرفته توسط یک دانشجوی خلاق است که هنوز علاقه خاصی به کامپیوتر های قدیمی دارد. وی تصمیم گرفته است مطابق علاقه اش عمل کند! برای دیدن کارهای او با میهن پست همراه باشید.

سازنده کامپیوتر چوبی در توصیف خودش می گوید:

من یک دانشجوی کم تجربه در نجاری و کامپیوتر هستم.اما از انجایی که بیشتر کامپیوتر ها و دستکتاپ ها را ترجیح میدهم تصمیم گرفتم کیس مورد علاقه خودم را بسازم.برای همین از تابستان پروژه ام را شروع کردم.

برای ساخت کامپیوتر چوبی وی می گوید: ابتدا یک فرم چوبی را از نجاری با ابعاد ۴۲۰ *۴۲۰ میلی متر سفارش دادم سپس لبه های درونی این قاب را به عمق ۵ تا ۱۵میلی متر برای جاسازی پوشش های دو طرف کیس کنده کاری کردم. سپس دو قسمت برای فن ها سیستم و یک قسمت هم برای جاسازی درایورهای سی دی کنده کاری کرده و آن ها را جاسازی کردم.

بنابراین در ادامه یک ورقه آلمینیومی برش خورده را برای یک طرف کیس و طرف دیگر نیز شیشه با سایه سیاه در نظر گرفتم. بعد از آن تجهیزات درون کیس را نصب کردم و برق کشی این قطعات را به پایان رسانیدم تا پروژه دیدنی من به پایان برسد.

قطعا اگر پول بیشتری و زمان بیشتری در اختیار داشتم یک طرح پیچیده تر و زیباتری از آب در می آمد.اما با توجه به سرمایه وقت و تجربه من این کار تا به اینجا می تواند خیلی هم خوب پیش رفته باشد.

من از کامپیوتر چوبی خودم بسیار راضی هستم و خوشحالم که توانستم آن را به پایان برسانم و هم اگر کسی تمایل داشته باشد که کیس شخصی و مهمتر از همه دست سازی داشته باشد باید بگویم که ساخت آن ساده تر از چیزی است که به نظر می آید.

در ادامه تصاویری از مراحل ساخت کامپیوتر چوبی را در میهن پست تماشا خواهیم کرد.

 

منبع  خانه عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا