به گزارش میهن پست – کارگاه تیونینگ تکآرت، بیش از هر چیزی روی پورشه متعصب است. بنابراین اگر قصد یک تیون ظریف و حساب شده برای پورشه خود را داشته باشید، یکی از اولین پیشنهادات رفتن به این شرکت و دریافت یکی از کیتهای آنهاست.
آخرین پروژه تک آرت، یک پورشه ۹۱۱ تارگا ۴ زرد لیمویی است که تغییرات مختلفی روی چهره ظاهری آن صورت پذیرفته است.
رنگ منحصربهفرد خودرو بهتنهایی جلب توجه زیادی میکند. اما در کنار آن یک کیت ویژه کامپوزیتی بسیار سبکوزن نیز ارائه شده است. اجزای این کیت از فیبر کربن و پلی اورتان ساخته شدهاند. قطعاتی چون یک اسپویلر لبهای جلو با شکاف یکپارچه، اسپویلر ثابت و دیفیوزر یا منتشرکننده هوای عقب، قاب آینههای جانبی، حاشیه چراغهای جلو، هواکش فیبرکربنی مشبک جلو، اسکرت یا دامنههای زیر دربهای جانبی که اکثراً به رنگ بدنه میباشند، به زیبایی خودرو افزودهاند.
دو گزینه برای چرخها در اندازه ۲۰ و ۲۱ اینچی نیز پیشنهاد شده است که با رینگهای آلیاژی مشکی رنگ با حاشیه زرد، جلوهای جذاب به خودرو میبخشند.
درون کابین با سطوح پوشیده از چرم سفارشی و تریمی دو رنگ شامل رنگ زرد روبرو میشوید. فرمان سه شاخه اسپرت با، یا بدون شیفتر، پدالهای آلومینیومی و دسته دنده کرومی براق و تزئینات فیبر کربنی جلب نظر میکنند.
در بخش فنی تنها روی سیستم تعلیق و بهینهسازی آن کار شده که با کاهش ۴۵ میلیمتری فاصله از زمین همراه است و البته با فشار یک دکمه تا ۶۵ میلیمتر در محور جلو در سرعتهای زیر ۶۰ کیلومتر بر ساعت، میتوان ارتفاع را بالا برد. سیستم اگزوز نیز بهینه شده است و دریچه کنترل خروجی آن بهینهسازی شده است.
تک آرت در این پروژه روی زیبایی و جلوههای بصری خودرو متمرکز شده و چندان توجهی به بخش فنی آن نکرده و شاید هم نیازی به دستکاری این بخش ندیده است.