گوناگون

آخرین جزییات وضیعت جسمانی آیت‌الله مهدوی کنی از زبان پسرش

2334960 228“حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی کنی” فرزند رییس مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت جسمانی پدرشان اظهار داشت: وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی نسبت به چند روز گذشته تفاوت زیادی نکرده و موقعیت ایشان به همان شکل سابق است. 

وی درباره نظر تیم پزشکی و پروفسور سمیعی پس از حضور بر بالین آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: نظر دکتر این است که اقدامات انجام شده تاکنون اقدامات خوبی بوده است.  
 
وی افزود: پروفسور سمیعی معتقد بودند کمی رویه ادامه پیدا کند و باید در روند درمان و کنترل سیستم بدنی آیت‌الله مهدوی کنی به منظور ثبات در شرایط جسمانی انتظار کشید.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین سعید مهدی کنی خاطر نشان کرد: منتظریم تا انشاءالله مغز به آرامی واکنش نشان دهد و البته باید گفت پیشنهادی مبنی بر ارائه راه حل فوق‌العاده و یا جدید از سوی پروفسور سمیعی و اعضای تیم پزشکی ارائه نشده است.  
 
همچنین فرزند آیت‌الله مهدوی کنی در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) درباره آخرین وضعیت پدرشان اظهار داشت: الحمدلله مغز ایشان هنوز زنده است اما تاکنون عکس‌العمل جدی از سوی ایشان مشاهده نشده است.  
 
وی به واکنش‌های محدود مغز آیت‌الله مهدوی کنی اشاره و تصریح کرد: وجود برخی از واکنش‌ها همچون پلک زدن علامت زنده بودن مغز ایشان است که به شکل طبیعی این علائم وجود دارد.  
 
وی به حضور پروفسور سمیعی بر بالین آیت‌الله مهدوی کنی اشاره و خاطر نشان کرد: پروفسور سمیعی نظر تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی کنی را تأیید کرده و البته باید گفت پزشکان استانداردهایی را در حرفه خود دارند که بر اساس آن عمل می‌کنند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌کنی خاطر نشان کرد: پروفسور سمیعی معتقد بود همین راه را باید رفت. 

وی از دانشجویان خواستار دعا به منظور شفای عاجل برای آیت‌الله مهدوی کنی در شب میلاد ولی‌عصر(عج) شد و گفت: هستند کسانی که با این شرایط بازگشته‌اند در هر صورت برای شفای عاجل ایشان دعا بفرمایید. 

انتهای پیام/ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا