Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

آستون مارتین ونکوییش زاگاتو ولانته هم آمد + عکس

آستون مارتین ونکوییش زاگاتو ولانته در حالی امروز رونمایی شده که این کمپانی ایتالیایی یعنی، استون مارتین Aston Martin که در زمینه مهندسی، طراحی و ساخت خودروهای اسپورت فعالیت می‌کند در سال ۱۹۱۳ توسط رابرت بمفورد و لیونل مارتین تاسیس شده و امروز نیز کماکان با تولید خودروهای خاص به عنوان رقیبی قدیمی برای تولیدکنندگان خودروهای لوکس خز و نشان می کشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

با آستون مارتین «ونکوییش زاگاتو ولانته» Vanquish Zagato Volante آشنا شوید. این نسخه سقف باز کوپه شگفت‌انگیز Vanquis Zagato است که آستون اوایل سال میلادی جاری رونمایی کرده.

آستون مارتین این هفته در «پبل بیچ» کالیفرنیا از این خودرو رونمایی کرد و گفت مشتریان آنقدر علاقه‌ی زیادی به کوپه نشان دادند (این خودرو تنها به ۹۹ دستگاه محدود بود) که آنها تصمیم گرفتند ۹۹ دستگاه دیگر از مدل Vanquish Zagato بسازند، اما این بار نسخه بدون سقف آن را ارایه می‌دهند.

«ولانته» (Volante- به زبان ایتالیایی یعنی پرواز کردن) از نظر طراحی شباهت‌های زیادی به کوپه دارد. این شباهت‌ها شامل چراغ‌های عقب LED می‌شود. موتور ۱۲ سیلندر این خودرو ۵۹۲ اسب بخار دارد. با این اوصاف «ونکوییش زاگاتو» ظرف ۳٫۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ می‌رسد. و البته ناگفته نماند که کل بدنه‌ی این خودرو از جنس فیبر کربن است  و لازم است بدانید که قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده، اما تحویل آن از سال آینده میلادی آغاز می‌شود.

با تصاویری از آستون مارتین ونکوییش زاگاتو ولانته را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع : theverge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا