Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریکامپیوترنرم افزار کامپیوتر

آشنایی با قابلیت های نسخه جدید مرورگر فایرفاکس

قابلیت های نسخه جدید مرورگر فایرفاکس به کاربران کمک می کند تا از شر سیستم های ردیابی تبلیغاتی خلاص شوند . امنیت و حفظ حریم شخصی در کار کردن با مرورگرها بسیار مهم است و موزیلا هم برای افزایش امنیت ، این قابلیت های جدید را به فایرفاکس اضافه کرده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

مرورگر فایرفاکس که از سال ۲۰۰۲ انتشار یافته و حالا بسیار محبوب است . قصد دارد در نسخه جدید این نرم افزار از ویژگی جدیدی پرده برداری کند ، تا کاربران خیال راحت تری از حفظ حریم شخصیشان داشته باشند .

امروزه در اینترنت شما وارد هر سایتی شوید و یا اینکه هر واژه ای را مورد جستجو قرار دهید سیستم های ردیابی وجود دارند که شما را مورد بررسی قرار می دهند . بصورت خوش بینانه این بررسی و ردیابی سرچ ها و کلیک های شما فقط برای افزایش بازده تبلیغات است و البته باز هم بصورت خوش بینانه این مسئله می تواند تا حدودی هم خوب باشد چرا که شما به جای اینکه یک تبلیغ نا کار آمد و بی ربط به خود را مشاهده کنید تبلیغات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد .

آشنایی با قابلیت های نسخه جدید مرورگر فایرفاکس

موزیلا در نسخه جدید مرورگر فایرفاکس با جداسازی ابعاد زندگی کاربر در چهار بخش قصد دارد امنیت و حریم شخصی کاربر را حفظ کند . بخش های کاری ، شخصی ، بانکی و خرید از هم جدا می شوند و شما می توانید برای هر کدام از این بخش ها برای خود در سایت های مختلف حساب های کاربری جداگانه ای بسازید و از تمام آنها در یک پنجره سایت استفاده کنید .

بطور مثال شما یک حساب کاربری برای شغل و یک حساب کاربری شخصی در توییتر دارید شما می توانید از آنها بصورت جداگانه اما در یک پنجره سایت استفاده کنید .باید دید که این ویژگی جدید تا چه حدی می تواند کاربردی باشد .

نظر شما چیست ؟ آیا قابلیت های نسخه جدید مرورگر فایرفاکس به افزایش امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران  کمک خواهد کرد و یا اینکه به سیستم های ردیابی در طبقه بندی بیشتر اطلاعاتشان کمک بیشتری می کند ؟

منبع: zdnet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا