Mihanpostعلمی و فناوریموبایل و تبلت

مشخصات گوشی موتورولا Moto X 2016 فاش شد

مشخصات گوشی موتورولا Moto X 2016  در حالی فاش شد است که گوشی Moto X برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت موتورولا  به بازار عرضه شد و حالا هم این شرکت قصد دارد مدل جدید این گوشی را تولید کند . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

چندی پیش شرکت موتورولا در مراسم رونمایی از گوشی های سری Z رسما اعلام کرد که تولید گوشی های سری X متوقف نخواهد شد و شاید ما باید از همان زمان حدس می زدیم که گوشی جدیدی در این سری  در راه است .

گوشی Moto X 2016 نسبت به مدل قبلی اش تغییرات زیادی نکرده و مشخصات فنی آن نیز  پیشرفت زیادی نداشته است .  دوربین اصلی Moto X 2016 پانزده مگاپیکسلی شده و دوربین جلوی آن هم هفت مگاپیکسل کیفیت دارد . تشخیص چهره و  امکان فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی  هم از دیگر ویژگی های دوربین  این گوشی هوشمند است . پردازنده دستگاه هم Cortex A53 با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتزی است .

گوشی Moto X 2016 دارای صفحه نمایشگر ۴٫۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است و قابلیت لمس ۵ نقطه بصورت همزمان را دارد . حافظه داخلی دستگاه ۲۴ گیگابایتی بوده و میزان حافظه رم هم ۲٫۷ گیگابایت است . نمایشگر مدل Moto X 2014 اما ۴٫۷ اینچی بود که نشان می دهد گوشی جدید ۰٫۱ اینچ کوچکتر شده است اما رزولوشن گوشی  تغییر زیادی داشته است رزولوشن  مدل قدیمی ۷۲۰ در ۱۲۸۰ بود .

گوشی Moto X 2016  همچنین دارای سنسور های شتاب سنج، قطب نما، ژیروسکوپ، حسگر نور، گام شمار و سنسور مجاورتی است اما مدل قدیمی این گوشی تنها دارای سنسور هایشتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، دماسنج، فشار سنج بود .

اندروید این گوشی جدید ۶ مارشمالو است و البته باید گفت که مدل قدیمی این گوشی هم تا اندروید ۵٫۱ امکان به روز رسانی دارد .

بصورت کلی گوشی Moto X 2016  یک گوشی با کیفیت مناسب و در سطح گوشی های میان رده است و موتورولا با تولید این گوشی احتمالا قصد دارد برای خود سهمی از بازار فروش گوشی های میان رده کسب کند .

مشخصات گوشی موتورولا Moto X 2016 فاش شد

منبع : gfxbench

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا