گوناگون

آغاز ثبت نام سفرهاي تابستاني عتبات از دهم تيرماه

2327949 658به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن نظافتي گفت: مشتاقان زيارت حضرت اباعبدالله الحسين (ع) كه مايلند از ۶ مردادماه تا ۴ مهرماه امسال به عتبات عاليات اعزام شوند، از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دهم تيرماه براي ثبت نام در كاروان‌ها اقدام كنند.

وي افزود: استثنائاً در اين دوره از اعزام‌هاي عتبات پيش ثبت نام اينترنتي انجام نخواهد گرفت و ثبت نام قطعي متقاضيان تنها از طريق مراجعه به دفاتر مجاز خدمات زيارتي و يا ثبت نام خانگي با مراجعه به نشاني اينترنتيwww.atabat.org.irقابل انجام خواهد بود.

مديركل عتبات سازمان حج و زيارت بيان كرد: ثبت نام‌هاي اين دوره سفرهاي عتبات عاليات از دهم تيرماه آغاز و تا تكميل ظرفيت گروه‌هاي اعزامي به عتبات ادامه خواهد داشت.

نظافتي در ادامه از توقف اعزام‌هاي عتبات در نيمه اول ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: هرساله به منظور ايجاد فضايي براي بازسازي هتل ها، رستوران‌ها و ديگر بخش‌هاي خدمت رساني در ۱۵روز نخست ماه مبارك رمضان اعزام به عتبات متوقف مي‌شود.

وي همچنين با اشاره به افزايش اعزام‌هاي زائران به عتبات در ماه شعبان گفت: تعداد اعزام‌ها در ماه شعبان ۲۰ تا ۲۵ درصد با توجه به ظرفيت هر استان افزايش داشته است كه اين افزايش از ابتداي اين ماه مبارك آغاز شده و تا پايان آن ادامه دارد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا