گوناگون

آلوس: دوست دارم در فينال به آرژانتين برسيم

جام جهاني 2014 به ميزباني برزيل برگزار مي شود و کشور ميزبان شانس بسيار زيادي براي کسب عنوان قهرماني دارد. اما آنچه برزيلي ها را در شرايط کنوني نگران کرده است اوضاع بد اقتصادي اين کشور است که باعث شده اعتراضات خياباني به برگزاري جام جهاني در برزيل ادامه دار باشد و الان به يکي از دغدغه هاي اصلي برگزار کنندگان اين رقابت ها تبديل شود.

به نقل از ايسنا، دني آلوس مدافع تيم ملي فوتبال برزيل اميدوار است که اعتراضات خياباني در جريان جام جهاني تمام شود تا اين تيم با آرامش بهتري رقابت ها را دنبال کند. او همچنين اميدوار است که تيمش با آرژانتين ديدار نهايي را برگزار کند. آلوس 31 ساله پيش از اين مثل بسياري از ستاره هاي فوتبال برزيل از اعتراضات خياباني در کشور حمايت کرد اما الان در آستانه جام جهاني براي هموطنانش پيامي داشت و آن اين بود: مي دانم که بسيار سخت است که خود را از مشکلات کشور دور کرد و موضع بي طرف گرفت. ما به عنوان مردم برزيل مسئول هستيم و بايد با هم مشکلات را حل کنيم. جام جهاني 2014 در برزيل برگزار مي شود و مردم بسيار زيادي از سراسر جهان براي ديدن اين رقابت ها به برزيل مي آيند. ما بايد استقبال خوبي از آنها داشته باشيم و نشان دهيم که ميزبان خوبي هستيم. ما از اينکه به عنوان ميزبان انتخاب شده‌ايم بسيار خوشحال هستيم و اين براي ما افتخار است که ميزباني به ما داده مي شود. شور و هيجان زيادي برزيل را دربرگرفته است و لحظه اي هيجان انگيز براي همه به شمار مي آيد.

هر چند هنوز ديدار افتتاحيه جام جهاني شروع نشده است اما آلوس در انديشه ديدار نهايي است و دوست دارد تيمش در ماراکانا به مصاف آرژانتين برود: ” اگر به من اين اختيار را بدهيد که دو تيم فيناليست را انتخاب کنم آن دو تيم برزيل و آرژانتين خواهند بود چرا که ديدار اين دو تيم بازي سنتي فوتبال به شمار مي آيد. بسيار زيبا خواهد بود که با پيروزي برابر آرژانتين جام قهرماني را بالاي سر ببريم.”

مدافع برزيلي بارسلونا به درخشش تيمش در جام جهاني اطمينان دارد. او گفت: قبل از هر چيز با احترام به تيم ملي فوتبال اسپانيا که مدافع عنوان قهرماني به شمار مي آيد و شانس بسيار زيادي هم در اين دوره براي قهرماني دارد بايد بگويم که تيم ملي فوتبال آلمان را دوست دارم چرا که در اين تيم بازيکنان سرشناس و خوبي بازي مي کنند. آرژانتين هم خط حمله بسيار قوي دارد اما بايد بگويم که شانس برزيل براي قهرماني بيشتر از ديگر تيم ها است چرا که ما ميزبان هستيم و از حمايت هواداران خودي برخورداريم. نبايد فراموش کرد که اسپانيا هم شانس بسيار بالايي براي قهرماني دارد.

در صورتي که برزيل و آرژانتين به فينال راه بيايند آنچه که نگاه ها را معطوف خود مي کند رويارويي ليونل مسي با نيمار است. آلوس درباره اين رويارويي گفت: هر تيمي که مسي و نيمار را در اختيار داشته باشد بسيار خوش شانس خواهد بود. اين دو بازيکن در هر تيمي که باشند به آن اعتماد به نفس و روحيه مي دهند. اينکه تيمي يک بازيکن سرنوشت ساز و قابل اتکا داشته باشد بسيار خوب است. ما هم نيمار را در اختيار داريم که واقعا بازيکني توانا و بسيار خوب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا