گوناگون

آماده‌باش راهداران گلستان در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، راهداران گلستانی به منظور تامین و افزایش ایمنی محورهای ارتباطی استان در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، “عادل مصدقی” اظهار کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در تعطیلات پیش رو و برگزاری مراسم خاص ایام سوگواری اباعبداله الحسین (ع) و یاران باوفایش و پیش‌بینی برودت هوا و بارش‌های پراکنده، اکیپ‌های راهداری با ده‌ها دستگاه خودرو سبک و سنگین، آماده خدمات رسانی به هم استانی‌ها و مسافران عزیز هستند.

وی با اشاره به افزایش حجم سفر و ترافیک در محورهای استان در این ایام، اظهار کرد: 22 باب راهدارخانه و چندین اکیپ ثابت و سیار راهداری در سطح محورهای استان آماده‌اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل به کمک مسافران عزیز بشتابند.

وی بیان کرد: از وظایف مهم راه و شهرسازی، ایمن سازی محورهای برون شهری برای تسهیل ترافیک و کاهش حوادث جاده‌ای است. رعایت فاصله طولی، حق تقدم و سرعت مطمئنه و توجه به فرامین پلیس راه و همکاری با راهداران می‌تواند از بروز حوادث جاده‌ای تا حد قابل ملاحظه‌ای بکاهد.

مصدقی بر رعایت اصول ایمنی سفر به خصوص در فصول بارندگی و مناسبت‌های ویژه‌ای همچون ایام سوگواری امام حسین(ع) توسط رانندگان تاکید کرد و افزود: کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها از طریق تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 توسط رانندگان از برنامه‌های مهمی است که پیش از سفر باید نسبت به انجام آن اقدام کرد.

مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: شماره تلفن 5-0173223131 در طول شبانه روز دایر است و هموطنان عزیزی که قصد سفر به استان دارند می‌توانند از طریق این شماره‌ها با مرکز مدیریت راه‌های استان ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا