گوناگون

آماده‌سازی شهروندان دریافت‌های فرسوده هنگام مواجهه با بحران‌های طبیعی

حمیدرضا نورایی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آماده‌سازی شهروندان در بافت‌های فرسوده منطقه 18 هنگام مواجهه و مقابله با بحران‌های طبیعی در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح پس از دستور و ابلاغ شهردار منطقه 18 دکتر وحید نوروزی با انجام طرح‌های مدیریت بحران در اماکن، آموزش چهره به چهره مدیریت بحران در منطقه 18 در دست اجرا است. 

نورایی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 18، کمیته‌های تخصصی سازمان‌های خدمات رسان، گروه‌های دوام و خانه‌های دوام و ایمنی مشارکت و همکاری دارند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آماده‌سازی شهروندان در بافت‌های فرسوده هنگام مواجهه و مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه، آماده باش کارشناسان مدیریت بحران منطقه 18، کمیته‌های تخصصی خدمات‌رسان، گروه‌های دوام و خانه‌های دوام و ایمنی از اقدامات اجرایی این طرح است. 

نورایی خاطر نشان کرد: بازدید مستمر کارشناسان مدیریت بحران از بافت‌های فرسوده منطقه 18، انجام طرح مدیریت بحران در بافت‌های فرسوده، نظارت بر ساخت وسازها براساس رعایت اصول ایمنی در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و… از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا