گوناگون

آمادگی اردونشینان تیم ملی کبدی مطلوب است

غلامرضا مازندرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب افزود: با پایان هفتمین اردوی آماده سازی تیم ملی درتهران، آمادگی بازیکنان به سطح مطلوبی رسیده است و با برگزاری اردوهای بعدی تا آغاز بازی های اینچئون سطح این آمادگی فنی و جسمانی نفرات ارتقا خواهد داشت.

وی در خصوص اردوی هشتم تیم ملی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی پس از یک هفته تا 10 روز، با استراحت یک هفته ای مجددا آغاز می شود و این شرایط تا زمان آغاز بازی های اینچئون تداوم می یابد.

مازندرانی با اشاره به حضور 9 بازیکن استان گلستان در اردوی هفتم تیم ملی اظهار کرد: برای مرحله بعدی اردو یکی از این بازیکنان حضور نخواهد داشت.  

پاکستان اسکلت گذشته خود را حفظ کرده است

سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران همچنین با ابراز رضایت از بازی های تدارکاتی کبدی ایران و پاکستان طی این هفته بیان کرد: کبدی ایران در هر پنج بازی مقابل پاکستان به پیروزی رسید و این نتایج نشان از سیر صعودی کبدی کشورمان از سال 2006 تاکنون است.

مازندرانی تصریح کرد: از سال 2006 تاکنون کبدی ایران سه نسل بازیکن عوض کرده است اما کبدی پاکستان به عنوان قدرت اصلی آسیا و یکی از سه مدعی بزرگ کبدی جهان علی رغم اضافه کردن چند بازیکن جدید، اسکلت گذشته خود را حفظ کرده است.

در کره به دنبال کسب نتایج رضایت بخش هستیم

او با اشاره به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: ما در کره به دنبال کسب نتایج مطلوب و رضایت بخش هستیم و بازیکنان برای رسیدن به این هدف از انگیزه و سطح فنی خوبی برخوردارند.

گفتنی است، علاوه بر اردونشیان و سرمربی گلستانی تیم ملی، عبدالحمید مقصودلو و وجیهه الله شهری به عنوان مربی و بدنساز کادر فنی تیم ملی کبدی ایران را تشکیل می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا