گوناگون

آمار تحليلي عملکرد ملي‌پوشان واليبال ايران

 تيم ملي واليبال ايران در هفته سوم ليگ جهاني واليبال براي دومين بار به مصاف تيم قدرتمند برزيل رفت. بازي نخست اين دو تيم با نتيجه 3 بر 2 به سود ميزبان پايان يافته بود و بازيکنان ايران براي جبران نتيجه بازي قبل و تنها براي پيروزي برابر حريف خود به ميدان رفته بودند. تيم ملي واليبال ايران با نتيجه 3 بر صفر و با امتيازهاي 25- 18، 25-21 و 25-22 برزيل، پرافتخارترين تيم جهان را در خانه‌اش شکست داد.

در پايان اين مسابقه شهرام محمودي توانست با کسب 18 امتيازي که به تنهايي براي ايران به ارمغان آورد عنوان امتيازآورترين بازيکن ميدان لقب بگيرد. پس از وي مجتبي ميرزا‌جان‌پور و سيد محمد موسوي 8 امتياز براي ايران کسب کرد. در طرف مقابل هم والاس دسوزا توانست با کسب 9 امتياز، عنوان امتيازآورترين بازيکن برزيل انتخاب شود.

* آمار عملکرد ملي‌پوشان ايران در حمله، دفاع و سرويس به اين شرح است:

در بخش حمله شهرام محمودي از مجموع 25 حمله، توانست 16 امتياز براي ايران به ارمغان بياورد. پس از محمودي، مجتبي ميرزاجان‌پور از 18 حمله خود موفق شد 6 امتياز کسب کند. فرهاد قائمي هم در اين بازي 11 حمله انجام داد و موفق به کسب 5 امتياز براي ايران در بخش هجومي شد.

در دفاع محمد موسوي عراقي در تيم ايران از مجموع 10 دفاع خود توانست 5 امتياز کسب کند و پس از وي مجتبي ميرزاجان‌پور 4 دفاع انجام داد که موفق به کسب 2 امتياز شد. شهرام محمودي هم 7 دفاع انجام داد و توانست 2 امتياز براي ايران به ارمغان بياورد.

در بخش سرويس هم آرمين تشکري 18 بار پشت خط سرويس قرار گرفت و 3 امتياز از سرويس مستقيم خود به دست آورد؛ ميرسعيد معروف هم از 14 باري که پشت خط سرويس قرار گرفت توانست 2 امتياز مستقيم کسب کند. برزيلي‌ها در اين مسابقه امتيازي از سرويس کسب نکردند و تمام ضربات آنها توسط دريافت کننده‌هاي ايران مهار شد.

تيم ملي واليبال ايران فردا از ساعت 17:30 به وقت تهران در چهارمين مسابقه خود در رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال 2014 براي دومين بار به مصاف برزيل، پرافتخارترين تيم اين پيکارها خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا