گوناگون

آمار فوت‌شدگان در حوادث جاده‎ای چهارمحال و بختیاری فاجعه است

استاندار چهارمحال و بختیاری آمار فوت‌شدگان در حوادث جاده‎ای استان را فاجعه دانست و بر لزوم تلاش مسئولان در راستای رفع هرچه سریع‌تر این معضل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری،قاسم سلیمانی 22 شهریورماه در کارگروه حمل و نقل و ایمنی سفر و کاهش تصادفات با اشاره به آمار تصادفات در استان، افزود: آمار نشان می‎دهد در دو ماه گذشته 13نفر از مردم استان در حوادث جاده‎ای جان خود را از دست دادند که این امر یک فاجعه است.

وی با بیان اینکه بیشتر تصادفات جاده‎ای در محور سفید دشت- بروجن رخ می‎دهد، تصریح کرد: مسئولان استان باید هر چه سریع‎تر نسبت به اصلاح این مسیر اقدام کنند.

سلیمانی با اشاره به مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان، خاطرنشان کرد: باید این مصوبات به طور جدی پیگیری شود که در این راستا اداره کل راه و شهرسازی استان نیز باید با جدیت نسبت به اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز اقدام کند.

وی تاکیدکرد: چاره‌اندیشی برای رفع معضل جاده‌های استان باید قبل از اینکه تصادفی رخ دهد، عده‎ای داغدار شوند و تجمعاتی صورت گیرد، صورت گیرد.

سلیمانی با تاکید بر لزوم رفع مشکلات نقاط حادثهخیز استان، اظهارکرد: دفتر فنی اداره راه و شهرسازی با همکاری حوزه معاونت عمرانی استانداری در راستای ارتقای جاده‌های استان برنامه‌ریزی و برای رفع مشکلات، ارتباط خود را با مدیران اجرایی قوی‎تر کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا