گوناگون

آنجلوتی: بازیکنان متحد باشند، ایتالیا موفق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایتالیا در مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2014 برزیل با در گروه D باید به مصاف تیم‌های انگلستان، اروگوئه و کاستاریکا برود. این تیم بامداد یکشنبه در نخستین دیدارش در این جام برابر انگلستان صف آرایی خواهد کرد.

کارلو آنجلوتی در خصوص گروه تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های جام جهانی 2014 گفت: هنگامی که شما در جام جهانی حضور پیدا می‌کنید، همیشه هیجان و تنش بالایی وجود دارد و هر تیمی نیاز دارد، تلاش کند تا به بالاترین چیزی که مد نظرش است، دست پیدا کند.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز از این قائده مستثنی نیست. تیم ملی ایتالیا در گروه سختی در جام جهانی 2014 قرار گرفته‌ اما این رقیبان هستند که باید بابت حضورمان در جام جهانی نگران باشند.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در همین خصوص افزود: چیزی که مشخص است این بوده که رویارویی با ایتالیا در جام جهانی می‌تواند برای هر تیمی سخت باشد زیرا ما تیمی قوی از نظر تاکتیکی هستیم. در واقع ایتالیا تیم باتجربه‌‍ای است و بازیکنان آن می‌توانند در جام جهانی متفاوت باشند. 

آنجلوتی با تاکید بر اینکه رویارویی با ایتالیا در جام جهانی برای هر تیمی سخت است، گفت: اگر چه مردم ایتالیا سخت باور دارند که این تیم در جام جهانی موفق می‌شود و مردد هستند اما اگر بازیکنان و اعضای کادر فنی با یکدیگر متحد و هم رای باشند، تضمین می‌دهم فضای حاکم بر تیم بسیار مطلوب‌‎تر شده و نتایج در راستای آنچه که ما می‌خواهیم رقم خواهد خورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا