گوناگون

آگرو: دوست دارم مقابل وستهام بازي کنم

سرخيو آگرو، مهاجم منچسترسيتي در ديدار اين تيم مقابل اورتون دچار مصدوميت شد و بازي تيمش مقابل استون‌ويلا را که با برتري 4 بر صفر شاگردان مانوئل پيگيرني خاتمه يافت را از دست داد. با اين حال مهاجم تيم ملي آرژانتين خود را آماده آخرين بازي فصل جاري من‌سيتي مقابل وستهام مي‌کند که يکشنبه شب برگزار خواهد شد. آبي‌هاي منچستر با توجه به تفاضل گل خوبي که دارند با يک تساوي خانگي مقابل وستهام هم به عنوان قهرماني فصل جاري ليگ برتر خواهند رسيد.

به نقل از تسنيم، سرخيو آگرو در گفت‌و‌گو با سايت رسمي باشگاه منچسترسيتي گفت: احساس خوبي دارم و با وجود اينکه صددرصد آماده نيستم ولي دوست دارم يکشنبه شب بازي کنم. حتي اگر به طور کامل آماده بازي نباشم احساس و روياي هواداران منچسترسيتي مرا به سوي اين بازي خواهد کشاند و نمي‌خواهم دردي را به خاطر بياورم.

من‌سيتي با گل ديرهنگام آگرو قهرماني فصل 12-2011 ليگ برتر را به دست آورد. مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي در خصوص بازي با وستهام گفت: به نظرم بازي دشواري در پيش داريم و اين بدان معناست که يک لحظه هم بازي آساني نخواهد بود.

مهاجم 25 ساله آلبي‌سلسته در پايان اظهار داشت: وستهام قطعاً براي شکست دادن ما به ورزشگاه اتحاد مي‌آيد و چون فشاري روي اين تيم نيست بازي دشواري خواهد شد. برعکس روي ما فشار خواهد بود، چون به پيروزي در اين ديدار نياز داريم.

من‌سيتي در حال حاضر با 83 امتياز صدرنشين ليگ برتر است و اگر فردا مقابل وستهام تن به شکست دهد ليورپول با برتري مقابل نيوکاسل مي‌تواند پس از 24 سال به عنوان قهرماني اين رقابت‌ها دست يابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا