گوناگون

نوري: به حضور هواداران نياز داريم

مهدي نوري در مورد ديدار رفت تيمش مقابل السد قطر که با تساوي بدون گل به پايان رسيد، گفت: بازي بسيار خوبي انجام داديم. بيرون از خانه کسب نتيجه تساوي بد نيست؛ اميدوارم در ديدار برگشت بتوانيم پيروز شويم و به عنوان يکي از 8 تيم صعودکننده به مرحله يک چهارم نهايي باشيم.

به نقل از فارس، وي افزود: السد تيم قدرتمندي است اما بازيکنان ما چند سال است کنار يکديگر حضور دارند و به روند يکنواختي رسيديم. تاکنون عملکرد بدي در ليگ قهرمانان آسيا نداشتيم و اميدوارم بتوانيم مقابل السد نيز نتيجه مطلوبي کسب کنيم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد رويارويي با رائول گونزالس خاطر نشان کرد: رائول بازيکن بسيار بزرگي است که همين حالا با اين شرايط سني حضور او براي هر تيمي نعمت است. خوشبختانه بازيکنان ما در ديدار رفت اين بازيکن را به خوبي کنترل کردند و اميدوارم در ديدار برگشت نيز اجازه ندهيم او موقعيتي داشته باشد.

نوري با اشاره به اينکه نتيجه تساوي در ديدار برگشت نمي‌تواند سودي به حال فولاد داشته باشد، يادآور شد: کار ما سخت‌تر است و به هيچ وجه نمي‌توانيم از قبل بگوييم صعودمان قطعي است البته در خانه بهتر از زمين حريف عمل مي‌کنيم. با توجه به اينکه تنها نماينده ايران هستيم تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم تا براي فولاد خوزستان و ايران افتخار آفريني کنيم.

هافبک فولاد خوزستان با تأکيد بر حضور هواداران در روز مسابقه مقابل السد قطر اظهار داشت: مطمئنا هواداراني که در ليگ حضور پرشوري در ورزشگاه داشتند در چنين ديدار حساسي تيم را تنها نخواهند گذاشت. ما اميدواريم حمايت خوبي از تيم صورت گيرد تا در پايان کارمان در فصل جاري در کنار هواداران جشن پيروزي بگيريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا