گوناگون

آیت‌الله مهدوی کنی در همگامی با رهبر معظم انقلاب یک سر مو تردید نداشت

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “آیت‌الله حسین نوری همدانی” از مراجع عظام تقلید ظهر امروز در بیمارستان حضور یافت و پس از عیادت “آیت‌الله مهدوی کنی” در جمع خبرنگاران پیرامون شخصیت ارزشمند رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی کارنامه بسیار درخشانی در انقلاب دارد، ایشان یک اسوه و راهنمایی برای انقلابیون بودند.

این مرجع عالی تقلید اضافه کرد: آیت‌الله مهدوی کنی از قدم اول آغاز انقلاب همواره با امام(ره) همراه و در صحنه‌ها حضور داشتند ایشان قلم و بیانش در همه مجامع در راه پیشرفت انقلاب اسلامی گام برمی‌داشت.

آیت‌الله نوری همدانی به تبعید و زندانی شدن خود و آیت‌الله مهدوی کنی در کردستان اشاره کرد و گفت: وی چند بار تبعید و به زندان افتاد. در یکی از تبعیدها من هم با ایشان به شهر کردستان تبعید شدیم. من در سقز و ایشان در بوکان بود و از طریق نامه نگاری با یکدیگر ارتباط داشتیم.

این مرجع عالی تقلید رئیس مجلس خبرگان را شخصیتی بسیار بزرگوار، خوش سابقه و تاثیرگذار در انقلاب دانست و افزود: آیت‌الله مهدوی کنی در ابتدا با امام خمینی(ره) و سپس با رهبر معظم انقلاب همراه بود و لحظه‌ای تردید و عقب ماندگی از ایشان دیده نشده است.

آیت‌الله نوری همدانی با ابراز امیدواری از این که آیت‌الله مهدوی کنی بار دیگر سلامتی خود را بازیابد، گفت: آیت‌الله مهدوی کنی یک منادی و مبلغ بسیار بزرگ برای انقلاب بوده است و همواره در این مسیر پیش‌قدم بود ایشان در تربیت طلاب اثرگذار و بسیار مورد اعتماد امام(ره) بودند.

وی هم چنین اضافه کرد: در اعتماد به ایشان همین بس که برای نگه‌داری وصیت نامه امام خمینی در بارگاه امام رضا(ع) خود از تهران به مشهد حرکت کرده و این وصیت نامه را انتقال دادند.

این مرجع عالی تقلید با بیان این که رئیس مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری هم فکر و صمیمی و همواره در خدمت ایشان بوده‌اند و در همگامی با رهبر معظم انقلاب یک سر مو تردید نداشت، یادآور شد: در کارنامه آیت‌الله مهدوی کنی همواره پیش‌قدم و اسوه بودن مشاهده می‌شود و همواره در عرصه انقلاب با قلم و بیان راهنمایی می‌کردند.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان خاطر نشان کرد: آیت‌الله مهدوی کنی در همه عرصه‌ها نقش آفرین بودند ما امیدواریم ان شالله برگردند و قدم‌هایی را در برابر دشمنان ما که در کمین نظام نشسته‌اند در جهت پیشرفت کشور بردارند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا