گوناگون

آیت الله جوادی آملی: نظام اسلامی از ظرفیت مردم بهینه استفاده کند

81146833 5665179

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار ˈمحمد واعظیˈ وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با وی، با بیان اینکه مسوولان باید هنر استفاده کردن از ظرفیت را داشته باشند افزود: مسوولان می توانند با مدیریت نیروی انسانی و دانش آن بیکاری را مهار کنند.

آیت الله جوادی آملی بر رسیدگی مسوولان به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور تاکید کرد و افزود: اگر مردم دستشان تنگ و جیبشان خالی باشد به سمت تملق و چاپلوسی می روند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملتی نجیب است افزود: مسوولان کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان و مقابله با دشمنی آنان باید روی ملت ایران حساب کنند و با تکیه بر آنان در مقابل خطرات بایستند.

آیت الله جوادی آملی گفت: جمعیت ملت ایران یک درصد کل جهان است اما ده درصد منابع دنیا در اختیار ایران است و باید از تمام داشته های خود بهینه و به نحو احسن استفاده کنیم.

وی گفت: برخی کشورهای منطقه با داشتن کمترین امکانات رشد فزاینده ای کرده اند و حتی به ایران کالا صادر می کنند و سود اقتصادی کلان می برند.

آیت الله جوادی آملی مسوولان را به مطالعه شرایط اقتصادی آن کشورها و استفاده از تجارب آنان فراخواند و افزود: باید نقاط قوت این کشورها را دریابیم و از آن برای ارتقای کشور استفاده کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه در سفر به شهر قم با تعدادی از مراجع و علما دیدار و گفت گو و از برخی مراکز حوزوی از جمله ˈمرکز پاسخگویی به پرسش های دینیˈ و ˈدانشگاه مجازی المصطفیˈ بازدید کرد. ک/2

569 / 553

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا