گوناگون

آیت الله محسنی گرگانی: محل ارسال شکایت معوقات بانکی اعلام شود

81153588 5676703

به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز سه شنبه روابط عمومی دیوان عالی کشور ، حضرت آیت الله ˈمحسنی گرگانی ˈ در جلسه هیات عمومی اصراری کیفری این دیوان افزود:لازم است مسوولان اعلام کنند این شکایت را به کجا ارائه داده اند ، دفتر قوه قضائیه و یا دفتر دادستان کل و جای آن را شخصا اعلام کنند .

وی ادامه داد، مردم منتظر هستند که قوه قضاییه در این خصوص اقدام لازم را انجام دهد از اینرو شایسته است تا اطلاع رسانی دقیقی در این خصوص صورت گیرد .

رییس دیوان عالی کشور گفت، این مطلب از آن روی اعلام می شود که به نقل از جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اعلام شده که پرونده معوقات بانکی که جمع آن بسیار بالاست با ذکر اسامی به قوه قضائیه ارسال شده است .

آیت الله محسنی گرگانی در ادامه با بیان اینکه تندروی های بی مورد و بد اخلاقی ها بین مسوولان خدمتگزار شکاف ایجاد می کند، گفت: این مسئله مانع دسترسی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به قشر ضعیف جامعه خواهد شد.

وی افزود:اگر خدای ناکرده این گونه اعمال باعث شکاف در اتحاد مسوولان نظام شود مدیریت نقصان پیدا می کند و متاسفانه روز به روز به این مسائل دامن زده می شود.

رییس دیوان عالی کشور اظهار داشت : با داشتن گنجینه های معنوی و ارزشی در قرآن کریم و نهج البلاغه ، سخنان ارزشمند اهل بیت (ع) و قانون اساسی در نظام قضایی مترقی برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) باید بساط بی قانونی و هنجار شکنی در سالی که سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ، برچیده شود.

آیت الله محسنی گرگانی تاکید کرد : باید بساط اضافه خواهی خودسرها درهم ریخته و ریشه بداخلاقی ها و تندروی ها در جامعه خشکانده شود.

وی با اشاره به فضاسازی های اخیر در جامعه گفت: باید در خیلی جاها از خودگذشتگی نشان دهید تا به آرمان های والا و مقدس برسیم .

آیت الله محسنی گرگانی در ادامه از دولت به خاطر اجرای طرح سلامت در بیمارستان های سراسر کشور تشکر کرد و گفت: اقدام بسیار خوب ، شایسته و خداپسندانه ای صورت گرفته که امید است در اجراء درست آن دقت لازم اعمال شود.

اجتمام (1)**9022**1436

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا