گوناگون

کاهش 5 درصدی نرخ اوراق تسهیلات مسکن

81153642 5676766

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در معاملات امروز فرابورس، 252.6 میلیون اوراق به ارزش 1.1 هزار میلیارد ریال ثبت شد و آیفکس فرابورس با رشد 1.08 درصدی، 8.38 واحد صعود کرد و به کانال 785.7 واحدی رسید.

** انتقال دو نماد ˈکنورˈ و ˈثشرقˈ از فرابورس به بورس

به دنبال انتقال نمادهای معاملاتی شرکت تأمین مواد اولیه فولاد صبانور(کنور) و شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق (ثشرق) از بازار اول فرابورس ایران به بازار معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، این دو نماد در پایان معاملات امروز سه شنبه 16 اردیبهشت متوقف شد.

گفتنی است تاریخ و نحوه بازگشایی نماد دو شرکت در بازار شرکت بورس تهران توسط مدیریت بازار آن شرکت اطلاع رسانی می شود.

** ادامه پذیره نویسی گل گهر به فردا کشید

در پی استقبال از نخستین روز پذیره نویسی سه هزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت گل گهر، 144میلیارد و 180میلیون ریال اوراق پذیره نویسی و ادامه آن به فردا موکول شد.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، امروز با شروع پذیره نویسی سه هزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت گل گهر در بازار سوم، 144 هزار و 180 ورقه به ارزش 144 میلیارد و 180 میلیون ریال و به مبلغ اسمی هر ورقه یک میلیون ریال پذیره نویسی شد.

اوراق مشارکت گل گهر با نام و قابل معامله در فرابورس بوده و با نرخ سود 20 درصد سه ساله هر سه ماه از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه پرداخت می شود.

این پذیره نویسی به مدت 5 روز کاری انجام می شود و خرید اوراق مستلزم داشتن کد معاملاتی فعال بوده و تمام سرمایه گذاران با مراجعه به یکی از کارگزاری های فرابورس می توانند نسبت به درخواست کد سهامداری اقدام کنند.

اقتصام(1)**9141**1594

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا