گوناگون

آیت الله مهدوی کنی از شخصیت های ماندگار نظام و انقلاب است

آیت الله حبیب الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت رحلت آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری خدمت رهبر معظم انقلاب و عموم مردم مسلمان، افزود: آیت الله مهدوی کنی از یاران راستین انقلاب و نظام بود که در طول مدت حیات خود چه قبل و چه پس از پیروزی انقلاب زحمات زیادی برای اجرای فرامین اسلامی و تقویت نظام دینی کشید.

وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی عالمی مجاهد، زاهدی صادق و شخصیتی بزرگوار بود، اضافه کرد: وی از شخصیت های ماندگار نظام و انقلاب بوده و هیچ گاه از خاطر ملت ایران پاک نمی شود.

آیت الله مهمان نواز با اشاره به خدمات ارزشمند رییس مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: این عالم بزرگ در زمینه های اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و علمی فعالیت های بسیاری برای کشور و نظام اسلامی انجام داد که از ایشان برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

به گفته وی مسئولیت ریاست مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین و حساس ترین مسئولیت های آیت الله مهدوی کنی بود که آن مرحوم توانست با مؤفقیت این مسئولیت خود را انجام دهد.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در پایان از برگزاری برنامه های عزاداری در این استان به مناسبت رحلت آیت الله مهدوی کنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(سه‌شنبه) به ملکوت اعلی پیوست.

رییس مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه چهاردهم خرداد 93 و پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) دچار حمله قلبی و به بیمارستان بهمن منتقل شد.

وی صبح امروز در بیمارستان قلب شهید رجایی در سن 83 سالگی دارفانی را وداع گفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا