گوناگون

آیین بزرگداشت شهدای هفتم تیر در ایرانشهر برگزار شد

81218542 5791118

به گزارش ایرنا فرماندار ایرانشهر در این مراسم که روز شنبه در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای هفتم تیر گفت: دشمنان و جیره خواران آنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به خیال باطل خود با شهادت بهترین یاران امام و فرزندانن انقلاب قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشتند اما ملت ما با این ترورها و شهادت ها بیدارتر و منسجم تر شدند و در مقابل بدخواهان نظام ایستادگی کردند.

نبی بخش داوودی افزود: دشمنان ایران اسلامی نمی دانستند که ملت ایران با تاسی از امام حسین (ع) شهادت را افتخار و عزت خود می دانند و در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی سر تعظیم فرود نمی آورند.

وی اظهار داشت: شهید بهشتی به فرموده بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی یک ملت بود و دشمنان تحمل عظمت این یار امام و انقلاب را نداشتند.

وی گفت: شهید مالکی فرماندار وقت ایرانشهر عضو حزب جمهوری اسلامی در بهمن سال 1359 به سمت فرماندار این شهرستان منصوب شد، این شهید بزرگوار از همان روز نخست حضور در فرمانداری با کمترین امکانات تلاش خود را برای توسعه و عمران و آبادانی شهر میزبانان مقام معظم رهبری، به کار گرفت تا رفاه و آسایش برای مردم بوجود آید.

داوودی بیان کرد: شهید حبیب الله مالکی پس از شش ماه خدمت به عنوان فرماندار ایرانشهر برای شرکت در جلسه حزب جمهوری اسلامی به تهران رفت که با توطئه منافقان همراه با بهترین یاران امام در هفتم تیر به مقام والای شهادت رسید. ک/2

7314 / 653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا