گوناگون

ابلاغ نشدن طرح تفضیلی شهرستان سلطانیه مشکل ساز شده است

سید جعفر ایوار روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تاثیر مخرب سرمای زمستان گذشته، ترمیم جداول و جدول گذاری مجدد، آسفالت ریزی و بهسازی معابر در سلطانیه در دست اجراست.

وی بامتوسط دانستن سطح خدمات شهری ارایه شده به شهروندان در سلطانیه ابراز کرد: شورای شهر و به تبع آن شهرداری به همه نقاط شهر نگاهی برابر و یکسان دارد.

عضو شورای شهرستان سلطانیه با تاکید برلزوم تقویت پتانسیل های گردشگری شهرستان سلطانیه، تعریف برنامه جامع گردشگری را برای استان ضروری دانست.

ایوار گفت: سامان دان به فضای سبز و ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری از اولویت های شورای اسلامی چهارم است و در این راستا فعال کردن شهرک صنعتی شهرداری و ایجاد شهرک صنعتی جدید برای شهرستان سلطانیه در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی شهرداری که سال هاست بلااستفاده مانده در قسمت جنوبی شهر به سمت شهرستان خدابنده واقع شده و فاصله زیاد آن با اتوبان یکی از دلایل رونق نگرفتن آن است.

عضو شورای اسلامی استان زنجان گفت: سعی داریم شهرک صنعتی جدید که لازمه توسعه شهرستان است در مسیر اتوبان احداث شود.

ایوار بودجه سال جاری شهرداری سلطانیه را 30 میلیارد ریال اعلام و ابراز کرد: باید برای تامین هزینه های خدمات شهری منابع پایداری ایجاد شود.

وی بااشاره به مشکلات پیش روی کشاورزان شهرستان طارم خاطرنشان کرد: سلطانیه قطب تولید سیب زمینی استان زنجان است و کشاورزان این شهرستان که اغلب به باغداری مشغول هستند به دلیل نبود خرید تضمینی محصولات خود متضرر می شوند.

ایوار با بیان اینکه شهرستان سلطانیه پیش از این مهاجر فرست بوده است ابراز امیدواری کرد، با تبدیل شدن سلطانیه به شهرستان و استقرار ادارات در آن مهاجرت معکوس در این شهرستان افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، دولت با توجه به بافت جغرافیایی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات و ایجاد زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر، تابستان سال گذشته با ایجاد تغییراتی در تقسیمات کشوری با ارتقا بخش سلطانیه به شهرستان با مرکزیت شهر سلطانیه موافقت کرد.

شهرستان تاریخی و فرهنگی سلطانیه در ۴۳ کیلومتری شهر زنجان واقع شده است.

596

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا