گوناگون

ابن‌قاسم: خبرهاي خوبي از فولاد در راه است

حسين ابن‌قاسم در مورد وضعيت تمرينات فولاد خوزستان گفت: در اردوي کرج وضعيت خوبي داريم و تمرينات مناسبي را پست سر گذاشتيم، امروز هم يک بازي تدارکاتي داريم و کلاً بازيکنان به دور از حواشي کار خود را دنبال مي‌کنند.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات باشگاهي بي سر و صدا و آرام است عنوان کرد: ان‌شاءالله در چند روز آينده و در فاصله‌اي بسيار کم، خبرهاي خوبي را از فولاد خوزستان مي‌شنويم.

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به اين سؤال که آيا بازيکن خارجي هم مدنظر اين تيم قرار دارد خاطرنشان کرد: بله، چند بازيکن خارجي مدنظر باشگاه است و بعد از توافقات نهايي، تکليف حضور آنها مشخص خواهد شد.

ابن‌قاسم در مورد وضعيت تمديد قرارداد با لوسيانو پريرا و پادواني اظهار داشت: ما پيشنهادمان را به اين بازيکنان و مدير برنامه هايشان ارائه کرديم اما آنها مبالغ بالا مي‌خواستند، مدير برنامه اين دو بازيکن رفت تا به ما جواب بدهد اما هنوز خبري نشده است. به هر حال به نظر نمي‌رسد در اين مورد اتفاق خاصي بيفتد.

وي در مورد وضعيت دروازه‌باني فولاد خوزستان تصريح کرد: دنبال جذب دروازه‌بان هستيم و در آينده‌اي نزديک در اين مورد جمع‌بندي مي‌کنيم. در حال حاضر با تمام بازيکناني که در اردوي فولاد خوزستان حضور دارند تمديد کرديم و ديگر بايد بازيکنان جديد را جذب کنيم.

ابن‌قاسم در پاسخ به اين سؤال که سوشا مکاني اعلام کرده به خاطر گرما از فولاد خوزستان جدا نشده و اين حرف شايعه است، گفت: من از اين مسائل اطلاع ندارم و فقط مي‌دانم او از جمع ما جدا شده، مکاني هيچ چيزي به ما نگفت و براي صحبت هم پيش ما نيامد. با او تماس گرفتم و گفتم براي مذاکره پيش ما بيايد و او هم با اين مسأله موافقت کرد، اما زماني که در ارمنستان بودم شنيدم مکاني جدا شده و به پرسپوليس رفته، در ابتدا اين مسأله را باور نکردم اما وقتي با دوستم تماس گرفتم او صحت اين اتفاق را تأييد کرد. در هر حال براي سوشا مکاني آرزوي موفقيت مي‌کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا