گوناگون

ابوترابی: بازوان منطقه‌ای ایران قدرتمند است

390780 210نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ امروز با اقتدار توانسته‌ایم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و در گفت‌و‌گوهای پرچالش با 1+5 از خود دفاع کنیم چرا که در مذاکرات، گروه 1+5 در موضع ضعف در برابر ایران قرار دارند البته این اقتدار برآمده از استقامت ستودنی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در محل یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد، گفت:‌ شهید بهشتی سید شهدای انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی در قانون اساسی داشت.

وی تصریح کرد: ملت ایران، چهره‌های سیاسی هوشمند و وفاداران به اسلام در سایه سهم صحیح اسلام و تفکر ناب فقاهتی که امام (ره) بنیانگذار آن بودند در آن گام برداشتند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم استقامت در راه است و هنر ملت ایران انتخاب رهبر صالح نیست بلکه هنر مردم ایران استقامت در راه است.

وی بیان داشت:‌ ایجاد شکاف در مدیریت سیاسی کشور در بحبوحه جنگ باعث شد که شاهد زاویه گرفتن و فاصله عمیق مدیر اجرایی اول کشور در جایگاه مدیریت قوای نظامی با نیروهای انقلاب شویم.

ابوترابی‌فرد افزود: این شکاف به خلق معضل جدی در ساختار سیاسی کشور منجر شد و در این شرایط فاز نظامی جریان نفاق کلید خورد و در 30 خرداد سال 60 منافقین با اعلام رسمی فعالیت فاز نظامی خود را کلید زدند و با اعتقاد قطعی به پیروزی سریع می‌‌دانستند در چه حوزه‌های کلیدی حضور دارند و همزمان و یا با فاصله، نهاد ریاست جمهوری و حفظ جمهوری اسلامی و نقطه‌های محوری نظام را هدف قرار دهند.

وی تصریح کرد: منافقین در روز شش تیرماه مقام معظم رهبری را در مسجد اباذر با یک انفجار هولناک تا مرز شهادت پیش بردند و در هفتم تیرماه شاهد انفجار هولناک و خبر باورنکردنی شهادت مدیران ارشد کشور بودیم که بر این اساس دکتر بهشتی، 4 وزیر دولت، 30 نماینده مجلس و حدود 20 معاون وزیر شهید شدند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کدام نظام سیاسی در آغاز تولد خود با چنین چالشی سخت روبرو شد اما با اقتدار به راه خود ادامه داد و توانسته در عزت و اقتدار خود بیفزاید.

ابوترابی‌فرد بیان داشت: آنچه که پس از انفجار در تهران شاهدش بودیم روح استقامت و پایداری بود و آثاری از تزلزل در راه دیده نمی‌شد.

وی افزود:‌اینکه امروز انقلاب در برابر نظام سلطه تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند به خاطر ظرفیتی است که خلق شده چرا که تحریم بانک مرکزی هر کشور مساوی با سقوط آن کشور است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: امروز با اقتدار توانسته‌ایم تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم و در گفت‌و‌گوهای پرچالش با 1+5 از خود دفاع کنیم چرا که در مذاکرات، گروه 1+5 در موضع ضعف در برابر ایران قرار دارند البته این اقتدار برآمده از استقامت ستودنی ایران است.

وی ادامه داد:‌ ایران در خارج از کشور بازوان قدرتمندی دارد چرا که جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته و در خارج از نسل‌ها در لبنان، سوریه و فلسطین استکبار سیلی سختی از انقلاب دریافت می‌کند.

ابوترابی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: عراق امروز متحد ایران است به همین خاطر نیروهای استکبار و بعثی با تمام قدرت می‌خواستند از آن برای مقابله با انقلاب اسلامی بهره بگیرند بنابراین باید استقامت در راه را پاس داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا