گوناگون

اتمام تحصیل 836 دانش آموخته نیروی انتظامی

81195013 5750351

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، همچنین در این مراسم از تعدادی از دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی که حافظان قرآن در قالب جشن دانش آموختگی دانشگاه علوم انتظامی نیز بودند، تجلیل شد.

بر اساس این گزارش یک هزار و 139 نفر از دانشجویان نیروی انتظامی امین از طریق کنکور به صف دانشجویان پیوسته که به اخذ درجه و سردوشی نائل می شوند.

با بهره گیری از تمام ظرفیت های بالقوه و تکیه بر خرد جمعی، ارتقا و تعمیق و نهادینه سازی بینش، برنامه ریزی برای حفظ و نشر ارزش های ماندگار دفاع مقدس از طریق برپایی همایش و اعزام دانشجویان و استادان به مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور در این دانشگاه برنامه ریزی شده است.

توسعه رشته ها و مقاطع تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، توانمندسازی سرمایه های انسانی با تاکید بر اعضای هیات علمی مدیران، فرماندهان و دانشجویان ، طراحی و تدوین دانشنامه پلیس جمهوری اسلامی ایران به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی با بیش از دو هزار و 700 مدخل مصوب که تاکنون هزار مقاله در اینترنت بارگذاری شده و همچنین طراحی پایگاه سنجش علوم پلیسی منطقه و جهان اسلام با همکاری مدیریت استناددهی و سازماندهی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از دیگر برنامه های دانشگاه علوم انتظامی امین است.

اجتمام(3)**9105**ن.س**1436

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا