گوناگون

اتمام پروژه‌های مسکن شهری مازندران تا پایان سال 93

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: 62 هزار واحد مسکن شهری در برنامه و ذیل وظایف اداره کل راه و شهرسازی مازندران بوده و از این تعداد 42 هزار واحد در حال تکمیل است، لذا تا پایان سال 93 شاهد اجرای مابقی پروژه‌ها هستیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، سعید سیداعلایی امروز 13 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان، گفت: مدیریت در نظام محبتی است که باید از آن مراقبت کرده و نسبت به آن قدردان باشیم.

وی با اشاره به این‌که فعالیت وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های ریلی، هوایی، زمینی، ساخت و ساز شهرهای جدید، راه روستایی و … در جهت رفع مشکلات مردم است، افزود: در بحث برنامه جامع مدیریت ارتباط با شهروندان که مورد تاکید و پیگیری وزیر راه و شهرسازی است، به دنبال دسترسی آسان مردم به اطلاعات مورد نیاز و قوانین وزارتخانه هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که در استان‌ها برنامه‌هایی را پیگیریم که در افزایش رشد اقتصادی تاثیرگذار است، اظهار کرد: مازندران برای همه مردم مهم است لذا مقرر شد تا با توجه به اهمیت استان یکی از بهترین مدیران وزارت راه و شهرسازی برای مدیریت در استان انتخاب شده و معرفی گردد تا به لحاظ اهمیت کار با کمک و مساعدت مسئولان در جهت پیشبرد اهداف مثمرثمر باشد.

سیداعلایی با اشاره به این‌که 45 درصد از جمعیت استان در روستاها زندگی کرده و نیاز است تا در جهت رفع مشکلات روستاییان گام برداشته شود، تصریح کرد: حفظ، نگهداری و گسترش راه‌های اصلی و فرعی و بویژه روستایی از برنامه‌های مهم وزارتخانه است تا به این واسطه از هجرت روستاییان به شهر جلوگیری شود.

وی با اشاره به تاکید وزارت راه و شهرسازی بر حفاظت از میراث شهرسازی اقصی نقاط ایران، افزود: به کارگیری معماری ایرانی – اسلامی در طراحی و اجرای پروژه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر از دیگر برنامه‌های مهم این وزارتخانه است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا