گوناگون

اتمام پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت در شهرستان بناب انجام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله فرج اللهی شامگاه روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بناب با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در سال گذشته تخصیص اعتبارات از محل پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای استانی 23 درصد و ملی 28 درصد بود که میانگین تخصیص اعتبارات 26 درصد است و در برخی از طرحها اعتبارات صرفاً در حد تجهیز کارگاه بوده است.

وی افزود: با تصمیمی که دولت و مجلس اتخاذ نموده اند قرار است امسال پروژه هایی که بالای 70 درصد پیشرفت دارند، مورد بهره برداری قرارگیرند.

فرماندار بناب در عین حال تصریح کرد: البته براساس این مصوبه عدالت تا حدودی رعایت نشده و شهرستانی که فاقد پروژه عمرانی بالای 70 درصد پیشرفت است با شهرستانی که 5 طرح عمرانی بالای 70 درصد دارد، یکسان از اعتبارات برخوردار نخواهند بود.

 فرج اللهی افزود: اعتبارات شهرستان بناب از محل تملک دارایی های سرمایه ای امسال بالغ بر 74 میلیارد ریال است که 12 درصد نسبت به سال قبل از افزایش برخوردار هستند.

وی در ادامه سهم استان آذربایجان شرقی از محل اعتبارات استانی را در سال جاری 150 میلیارد تومان اعلام و اظهارکرد: سهم شهرستان بناب از این محل اعتبارات قابل توجه خواهد بود.

فرماندار بناب تأکید کرد: شروع پروژه های جدید در سال جدید مطلقاً ممنوع بوده  هیچ طرح جدیدی شروع نخواهد شد.

فرج اللهی در عین حال خاطرنشان کرد: براساس مصوبه دولت و مجلس در بودجه سال 93 اجازه داده شده طرحهایی که صرفه اقتصادی در کشور نداشته و از پیشرفت قابل توجهی برخوردار نیستند و توجیه ندارند، آنها را به فروش برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا