گوناگون

اتمام پروژه های نیمه تمام مهمترین اولویت کاری کاری شورای شهر بیجار است

به گزارش خبرنگار مهر، افشین کاظمی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شوراهای اسلامی و شهرداری‌های شهرستان بیجار اظهار  داشت: شورا های شهر با توجه به رسالت خطیری که بر عهده دارند لازم است در راستای رفع مشکلات شهرستان گام بردارند.

وی افزود: شورای شهر بیجار نیز با توجه به وظیفه مهمی که بر عهده دارد در راستای توسعه بیش از پیش شهرستان تلاش می کند.

وی بر اجرای کارشناسی طرح های پیش رو تاکید کرد و گفت:انجام پروژه‌های عمرانی جدید نسبت به دوره قبل کارشناسانه‌تر تعریف شده است که برای اجرای عملی آن از تمام ظرفیت‌ها بهره می‌گیریم.

وی اتمام پارک سراب و پارک الغدیر و آسفالت و لکه‌گیری معابر شهر بیجار را از جمله کارهای در دست اقدام عنوان کرد وافزود: شورای شهر و شهرداری با تمام توان و با تعامل و اتحاد تمام تلاش خود را در راستای رفع معضلات شهر بیجار به کار خواهند گرفت.

کاظمی به برنامه های در نظر گرفته شورای شهر بیجار اشاره کرد و بیان داشت: اصلاح مشکلات ترافیکی درون شهری، آسفالت و بهسازی معابر، ایجاد و توسعه فضای سبز و زیباسازی و استحکام بناها در سطح شهر، توجه بیشتر به سلامت محیط زیست و ارتقای رفاه و امکانات شهروندان از جمله برنامه‌های مدونی است که برای ایفای موفق مسئولیت و وظایف مسئولان در منشور کاری شهرداری و شورا قرار گرفته است

رئیس شورای اسلامی شهر بیجار با اشاره به نیروی انسانی مازاد در شهرداری بیجار، بر استفاده و بهره‌گیری از توان این نیروها در کارخانه قطعات بتنی بیجار تأکید و تصریح کرد: طبق آمار تا سال 89 شهرداری بیجار 170 نفر پرسنل داشته که تا سال گذشته هم 375 نفر نیرو جذب کرده و اکنون 200 نفر نیروی انسانی مازاد دارد.

رئیس شورای شهر بیجار با تاکید بر اهمیت همکاری شهروندان در امر آبادانی، عمران و بازسازی مناطق محروم یادآور شد: همکاری و همدلی همه جانبه مدیریت شهری و شهروندان زمینه ساز توسعه و آبادانی روز افزون شهرستان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا