گوناگون

اجرای بیش از 2500 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه آب و فاضلاب در مریوان

مدیر امور آب و فاضلاب شهر مریوان گفت: طی چهار ماهه‌ی نخست سال، 2575 متر اصلاح و توسعه‌ی شبکه‌ی آب و فاضلاب در مریوان انجام شد.

«حمید شالپوش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی کردستان، اظهار کرد: در چهار ماهه‌ی نخست سال، بیش از 2575 متر عملیات اصلاح و توسعه‌ی شبکه‌های آب و فاضلاب در سطح شهر مریوان انجام شده است.

وی افزود: از این مقدار 673 متر اصلاح شبکه‌ی آب و 692 متر توسعه‌ی شبکه‌ی فاضلاب بوده که با جذب مشارکت‌های مردمی و همکاری و نظارت این امور در راستای افزایش رضایت‌مندی مشترکان انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر مریوان گفت: در بخش فاضلاب نیز طی چهار ماهه‌ی نخست سال، 1120 متر توسعه‌ی شبکه‌ی فاضلاب و90 متر اصلاح شبکه‌ی فاضلاب انجام شده است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها، اصلاح و توسعه‌ی شبکه‌های آب و فاضلاب بصورت مستمر در دستور کار این امور قرار دارد تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به شهروندان مریوانی ارائه دهیم.

شالپوش در خصوص حفظ بهداشت آب یادآور شد: بمنظور حفظ مسائل بهداشتی و کنترل کیفی آب شرب شهر مریوان علاوه‌بر نظارت مستمر، تجهیزات مناسبی چون اسکرابر و دوزنیگ پمپ تزریق کلر نصب شده است و طی چهار ماه نخست سال،1809 نمونه کلرسنجی و 161 مورد آزمایش باکتریولوژی و آزمایش‌های شیمی فیزیک و فلزات سنگین انجام شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا