گوناگون

اجرای طرح تحول نظام سلامت عملگرایی دولت را به اثبات رساند

81199986 5758723

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی سجاسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اجرای گام به گام طرح تحول نظام سلامت ازسوی دولت را اقدامی مهم و ارزشمند در کشور بیان کرد.

وی یادآورشد: در گذشته تحمیل هزینه های سنگین درمان بر مردم مشکلات و معضلات بسیاری را در این بخش ایجاد کرده بود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای تدریجی بسته های سلامت، امیدواری و اطمینان خاطر بیشتری را دربین مردم به ویژه بیماران نیازمند ایجاد کرده است.

وی، با بیان اینکه اجرای هر طرح و برنامه مهمی به طور طبیعی نواقص و اشکالاتی دارد، اظهار کرد: هدف دولت و متولیان بهداشت و درمان ارائه هرچه مطلوب بسته های سلامت است و همکاری مردم در این راه نقش تعیین کننده ای دارد.

حجت الاسلام موسوی همچنین چتر حمایتی دولت برای پوشش بیمه ای افراد بی بضاعت و کم برخودار را از اقدامات ارزشمند در این بخش عنوان و بر تداوم این حرکت تاکید کرد.

وی یادآورشد: برخی افراد به دلایل مختلفی از پوشش بیمه ای بی بهره بودند که تحقق این مهم می تواند علاوه بر کاهش معضلات آرامش خاطری را در این قشر بوجود آورد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: هم اکنون مشکلات متعددی در حوزه های گوناگون به ویژه اقتصاد وجود دارد که همراهی مردم و اجرای بهینه برنامه های مدون شده دولت در رفع این مشکلات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

596/7320

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا