گوناگون

اجرای 113 طرح برای توسعه شهرستان نظرآباد

113 طرح عمرانی با هدف توسعه پایدار شهرستان در جلسه کمیته برنامه‌ ریزی نظرآباد به تصویب رسید.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 209 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

این طرح‌ها در مجموع در 17 سرفصل اصلی بخش‌بندی شده و سهم اصلی از اعتبارات شهرستانی به اجرای طرح‌های مسکن اختصاص یافته است.

پس از مسکن اجرای پرژه‌های عمران روستایی دراولویت قرار دارد.

پروژه‌های مربوط به آب و بهداشت و درمان از نظر نیاز به اعتبارات مالی در رده‌های بعدی قرار داشته و این امر نشان می‌دهد که در اجرای پروژه‌های عمرانی به ترتیب مسکن، عمران روستایی، آب و بهداشت و درمان در اولویت اصلی قرار دارند.

شهریار آقایی، فرماندار نظرآباد در این خصوص گفت: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم و دست‌یابی به توسعه پایدار به میدان آورده و هر مدیری که با این سیاست‌ها هماهنگ است، می‌تواند در آینده با دولت همراه باشد.

وی افزود: مردم به دولت اعتماد داشته و با امید به پای صندوق‌های رای رفتند و انتظار دارند که مدیران تمام توان خود را برای رفع مشکلات آنها به کار بندند.

فرماندار نظرآباد خاطرنشان کرد: بنابراین کم کاری و عدم دقت در اجرای برنامه‌ها و عمل به وظایف هرگز پذیرفتنی نیست.

آقایی درباره طرح‌های عمرانی شهرستان نظرآباد و وظایف مدیران نیز گفت: باید دقت لازم در حسن اجرای کارها، تسریع در نهایی شدن طرح‌ها و جذب اعتبارات را داشته باشیم تا بتوانیم خدمات مناسب را به مردم ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بنابراین باید دقت کافی در انتخاب پیمانکاران و همچنین نظارت جدی و کاملی بر عملیات اجرایی داشته باشیم.

فرماندار نظرآباد یادآور شد: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف باید در فواصل زمانی مشخص اقدام به مستند سازی کامل از عملیات اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کرده و گزارش‌های منظمی را به فرمانداری ارائه کنند.

وی در پایان گفت: به طور قطع نظارت دقیقی بر عملکرد مدیران دستگاه‌ها درباره چگونگی اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی از سوی فرمانداری اعمال خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا