گوناگون

احتمال سیلاب در استانهای شمالی/ هوا کمی خنک می شود

سلامت نیوز: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی در سه روز آینده در سواحل دریای خزر و برخی نقاط جنوب شرق وزش باد و رعد و برق پیش بینی می شود.

احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: در سه روز آینده در برخی مناطق مناطق شمال غرب، سواحل دریاي خزر، ارتفاعات البرز، ارتفاعات مرکزي زاگرس و برخی نقاط جنوب شرق رشد ابر، وزش باد در ساعات بعد از ظهر واوایل شب رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

او ادامه داد: روزهاي شنبه و یک شنبه در استان هاي آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان هاي گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتري دارد.

وظیفه گفت: روزهاي یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزي و جنوب تهران پیش بینی می شود. وزش باد و بارش بارن سبب می شود تا در روزهای دوشنبه و سه شنبه هوا در استانهای نواحی شمالی و مرکزی خنک شود.

او ادامه داد: روزهاي شنبه و یک شنبه در استان هاي آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و روز دوشنبه دراستان هاي گیلان، مازندران و گلستان بارش ها شدت بیشتري دارد.

وظیفه با بیان اینکه در روزهاي دوشنبه و سه شنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور می دهد گفت: در این روز دریاي خزر هم مواج است. همچنین در روزهاي یک شنبه و دوشنبه در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید وکاهش کیفیت هوا در استان هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، یزد، شرق اصفهان، سمنان،قم و مرکزي و جنوب تهران پیش بینی می شود.

او گفت: روزهای شنبه و یک شنبه به سبب بارش های رگباری و کوتاه مدت شدید، سیلابی شدن رود خانه ها و مسیل ها دراستان های ذکر شده محتمل است. روز دوشنبه در استان های گیلان، مازندران و گلستان به سبب بارندگی آب گرفتگی معابر عمومی وسیلابی شدن رود خانه ها پیش بینی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا